10 tysięcy metrów kabli, rozwiązania LEDowe, 7 stref tematycznych – o nowym Showroomie Samsung Electronics opowiada Adam Parzonka.
Samsung otworzył 19 stycznia swój nowy showroom, w którym partnerzy i klienci mogą na żywo obcować z technologią, która później posłuży przy ich projektach. O tym miejscu i technologiach w nim zastosowanych, opowiada Adam Parzonka, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.
Samsung w swoim showroomie przy ul. Postępu 14 w Warszawie prezentuje od teraz szereg nowych rozwiązań – i robi to w świetnym, odświeżonym stylu. Mieliśmy okazję odwiedzić to miejsce w dniu otwarcia i to, co rzuca się w oczy od samego wejścia, to jego strefy tematyczne. Odwiedzamy m.in. Sklep odzieżowy, przystanek autobusowy, biuro, pokój gracza, by na koniec zasiąść na chwilę w kawiarni. O tej sekcyjności i przygotowaniach do uruchomienia showroomu opowiada Adam Parzonka, Head of Sales Displays Samsung Electronics Polska.
„To unikalne miejsce, które oddajemy teraz, jest całkowicie nowe, innowacyjne i nietuzinkowe. Rozwiązania LEDowe, siedem stref produktowych, 10 000 metrów kabli oraz ponad 70 ekranów połączyliśmy w jeden zintegrowany system, zarządzany przez Magic Info” – powiedział Adam Parzonka z Samsung Electronics.
Chociaż adres Postępu 14 w Warszawie jest doskonale znany partnerom Samsunga w Polsce, to ze starego showroomu obecnego jeszcze niedawno w tym miejscu nie pozostało wiele poza adresem właśnie. Miejsce zdecydowanie jest warte odwiedzenia, do czego zachęcamy partnerów firmy.
Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Jacka Klee, Senior Sales Managera i Head of LCD/M w Samsung Electronics Polska – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:
Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager Professional Display Solutions w Samsung Electronics Polska. – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska: