Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Sony powraca na targi IBC 2017, pomagając podmiotom z sektora mediów w budowaniu własnej marki i przyciąganiu odbiorców.

Firma Sony przygotowuje się do udziału w targach IBC 2017. Zaprezentuje na nich swoją systematycznie rozwijaną wizję „Beyond Definition” oraz determinację, by spełniać rolę strategicznego, długoterminowego partnera swoich klientów. Wszystkie produkty, usługi i rozwiązania, jakie znajdą się na stoisku 13.A10, powstały w jednym celu: pomocy współczesnym mediom w zwiększaniu własnej konkurencyjności. 

 

— Slogan „Beyond Definition” w dalszym ciągu znakomicie wyraża nasze starania, by rozwiązania Sony pomagały klientom w urzeczywistnianiu wizji i zamierzeń — mówi Richard Scott, dyrektor działu Media Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Na tegorocznych targach IBC pokażemy szereg rozwiązań, które zmieniają sposób pozyskiwania i tworzenia materiałów przez media. W mojej ocenie nasza rola znacznie wykracza poza dostarczanie samej technologii i obejmuje także wspieranie klientów w budowaniu własnej marki oraz przyciąganiu odbiorców. Na proces ten składają się trzy elementy: możliwość tworzenia niezwykłych opowieści, zdolność do wykonywania zaawansowanych działań bezpośrednio w chmurze oraz zapewnianie dynamicznych modeli prowadzenia biznesu.

 

 

Możliwość tworzenia niezwykłych opowieści

W całym świecie mediów — od produkcji wiadomości przez obsługę wydarzeń sportowych po zaawansowaną kinematografię — trwają poszukiwania nowych sposobów na przyciągnięcie i utrzymanie widowni wspaniałymi treściami i obrazami z większą ilością szczegółów, bogatszą kolorystyką i mocniejszym kontrastem. Firma Sony pomaga w realizacji tego celu bez względu na to, czy materiał ma powstać w standardzie 4K, UHD czy HDR. Jej oferta obejmuje rozwiązania do pozyskiwania i tworzenia materiałów, systemy organizacji produkcji dla konsumentów oraz systemy do przechowywania i archiwizacji materiałów. Na stoisku Sony znajdą się przykłady wszystkich tych elementów, w tym gama kamkorderów. Nie zabraknie też aktualizacji i nowości, które zostaną ogłoszone później.

 

Zdolność do wykonywania zaawansowanych działań bezpośrednio w chmurze

Sony pokaże także, jak przeniesienie wykonywania zaawansowanych działań do środowiska chmurowego pomaga klientom zwiększyć własną efektywność i uzyskać większą elastyczność. Na pomoc tę składają się dwa główne kierunki działań: wpieranie klientów przechodzących od infrastruktury opartej na sprzęcie i łączach SDI do świata IP oraz tworzenie aplikacji i platform produkcji działających całkowicie w chmurze. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdzie się nagradzany system produkcji w chmurze Media Backbone Hive. Ta elastyczna, skalowalna platforma produkcyjna usprawnia pracę z multimediami i pozwala z łatwością dostarczać materiały w różnych formatach na różne platformy. Dużo uwagi poświęcone zostanie także chmurowej platformie XDCAM Air, pełniącej rolę ogniwa łączącego kamkordery w terenie z infrastrukturą studia.

 

Zapewnianie dynamicznych modeli prowadzenia biznesu

Spełniając oczekiwania swoich klientów, firma Sony ułatwia przejście od modelu Capex, którego podstawą są wydatki inwestycyjne, do modelu Opex z wydatkami operacyjnymi, zapewniającego większą elastyczność i sprawność działania. Targi IBC 2017 będą dla Sony okazją do omówienia ze swoimi klientami sposobów, by wiele usług i rozwiązań z oferty firmy było dostarczanych na zasadzie „Pay-As-You-Go” — opłaty za faktyczne wykorzystanie.

— Przez ostatnich kilka lat Sony przeobraża się w firmę, która oprócz produktów dostarcza również usługi i rozwiązania — kontynuuje Richard Scott. — Transformację tę realizujemy przy współudziale naszych klientów, takich jak holenderska stacja regionalna RTV Oost, która używa platformy Media Backbone Hive, aby przejść do produkcji wiadomości zgodnej ze strategią „najpierw on-line”, czy firma BBC Studioworks, która wybrała Sony na dostawcę rozwiązań 4K over IP do studiów ośrodka telewizyjnego w Londynie. Cieszymy się, że na targach IBC będziemy mogli pokazać klientom, co oznaczają dla nich te zmiany.

 

Stoisko Sony będzie zlokalizowane na stanowisku 13.A10 w budynku Elicium w centrum ekspozycyjnym RAI w Amsterdamie. Konferencja prasowa Sony jest zaplanowana na godzinę 9:30 CET w piątek 15 września. Będzie ona transmitowana na żywo.

 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem pro.sony.eu

#SonyIBC17