224 miliony Samsung Smart TV w Internecie
Samsung jako jedna z pierwszych firm na świecie zapoczątkowała w 2014r. proces podłączania Internetu do telewizorów. Obecnie na całym globie według wewnętrznych danych jest 224 milionów aktywnych urządzeń Samsung Smart TV podłączonych do sieci, co stanowi ponad 63% wszystkich aktywowanych choć raz telewizorów Samsung z dostępem do Internetu.
W Polsce w lutym br. prawie 3 miliony 700 tysięcy aktywnych urządzeń z systemem operacyjnym Samsung Tizen było podłączonych do Internetu, co stanowiło aż 70% telewizorów Smart tej marki. A zatem jest to więcej niż wynosi średnia światowa.
Dziś trudno nam sobie wyobrazić telewizor bez dostępu do Internetu i sieci domowej, bez aplikacji VOD i możliwości komunikowania się z innymi inteligentnymi, domowymi urządzeniami czy smartfonem.
Samsung po raz kolejny udowodnił, że innowacje i uważne wsłuchiwanie się w potrzeby użytkowników przynoszą spektakularne efekty. Dzięki postępom w technologii procesorów i najnowocześniejszym funkcjom sztucznej inteligencji Samsung w 2024 roku jest na dobrej drodze do dalszej transformacji domowej rozrywki i wyznaczania nowych standardów w branży telewizorów.
Przykładowo, 75-calowy telewizor Neo QLED Excellence Line 8K QN900D jest wyposażony w nowy i wydajny procesor NQ8 AI Gen3, który obsługuje takie funkcje jak Skalowanie AI 8K Pro i Upłynniacz Ruchu AI Pro, zapewniając najlepszą jak dotąd jakość obrazu. W dodatku telewizory Neo QLED Excellence Line należą do najbezpieczniejszych na świecie. Wykorzystują system Samsung Knox, którego zadaniem jest ochrona danych osobowych, kodów PIN i haseł. To sprawdzone rozwiązanie, certyfikowane między innymi przez różne agencje rządowe.
Telewizory Samsung Smart TV są też pierwszym rozwiązaniem w branży, które kilka razy z rzędu otrzymało certyfikat potwierdzający zgodność z Common Criteria (CC), uznawany za obowiązkowy system certyfikacji zabezpieczeń komputerowych na świecie.