Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

224 miliony Samsung Smart TV w Internecie

Samsung jako jedna z pierwszych firm na świecie zapoczątkowała w 2014r. proces podłączania Internetu do telewizorów. Obecnie na całym globie według wewnętrznych danych jest 224 milionów aktywnych urządzeń Samsung Smart TV podłączonych do sieci, co stanowi ponad 63% wszystkich aktywowanych choć raz telewizorów Samsung z dostępem do Internetu.

W Polsce w lutym br. prawie 3 miliony 700 tysięcy aktywnych urządzeń z systemem operacyjnym Samsung Tizen było podłączonych do Internetu, co stanowiło aż 70% telewizorów Smart tej marki. A zatem jest to więcej niż wynosi średnia światowa.

Dziś trudno nam sobie wyobrazić telewizor bez dostępu do Internetu i sieci domowej, bez aplikacji VOD i możliwości komunikowania się z innymi inteligentnymi, domowymi urządzeniami czy smartfonem.

Samsung po raz kolejny udowodnił, że innowacje i uważne wsłuchiwanie się w potrzeby użytkowników przynoszą spektakularne efekty. Dzięki postępom w technologii procesorów i najnowocześniejszym funkcjom sztucznej inteligencji Samsung w 2024 roku jest na dobrej drodze do dalszej transformacji domowej rozrywki i wyznaczania nowych standardów w branży telewizorów.

Przykładowo, 75-calowy telewizor Neo QLED Excellence Line 8K QN900D jest wyposażony w nowy i wydajny procesor NQ8 AI Gen3, który obsługuje takie funkcje jak Skalowanie AI 8K Pro i Upłynniacz Ruchu AI Pro, zapewniając najlepszą jak dotąd jakość obrazu. W dodatku telewizory Neo QLED Excellence Line należą do najbezpieczniejszych na świecie. Wykorzystują system Samsung Knox, którego zadaniem jest ochrona danych osobowych, kodów PIN i haseł. To sprawdzone rozwiązanie, certyfikowane między innymi przez różne agencje rządowe.

Telewizory Samsung Smart TV są też pierwszym rozwiązaniem w branży, które kilka razy z rzędu otrzymało certyfikat potwierdzający zgodność z Common Criteria (CC), uznawany za obowiązkowy system certyfikacji zabezpieczeń komputerowych na świecie.