Grupa AB, lider dystrybucji LCD i LFD w Polsce, poszerza swoją ofertę monitorów profesjonalnych o produkty marki SHARP.
Grupa AB, notowany na GPW największy dystrybutor IT oraz elektroniki użytkowej w Polsce i regionie CEE, poszerzyła ofertę monitorów profesjonalnych w Polsce o produkty marki Sharp. Wpisuje się to w strategię Grupy AB w zakresie rozbudowy najszerszego portfolio produktów dostępnych na rynku, również w zakresie instalacji Digital Signage.
– AB S.A., lider dystrybucji LCD i LFD w Polsce, wspólnie z firmą Sharp planuje szereg działań promujących nowe rozwiązania produktowe. Jesteśmy przekonani, że poprzez sieć naszych Partnerów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców, ceniących doskonałą jakość za przystępną ceną oraz oryginalność i nieszablonowość rozwiązań – podkreślił Arkadiusz Mierzwiński, Product Manager ds. Digital Signage w AB S.A.
W ofercie AB z zakresu Digital Signage znajduje się więcej niż 2 tys. indeksów produktowych ponad 30 renomowanych producentów. W ramach poszerzonej oferty o monitory profesjonalne marki Sharp wiele produktów np. dedykowane pod wideo ściany monitory 70” lub interaktywny monitor WCD (Windows Collaboration Displays) można śmiało nazwać awangardą biznesu prezentacji cyfrowej.
– Dzięki profesjonalnemu wsparciu naszych Partnerów oraz dzięki atrakcyjnej ofercie handlowej segment Digital Signage w AB S.A. rozwija się w wysokim tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Nasz sukces to jednak przede wszystkim sukcesy naszych klientów, realizujących pełne spektrum instalacji Digital Signage – powiedziała Patrycja Gawarecka, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w AB S.A.
Warto zauważyć, że Partnerzy AB S.A. otrzymują wsparcie techniczne i doradztwo przy budowaniu oferty na potrzeby projektów Digital Signage. Do dyspozycji jest również profesjonalny zespół wyspecjalizowanych product managerów, odpowiadających za poszczególne linie produktowe, w tym monitory wielkoformatowe, infrastrukturę czy software służący do tworzenia treści.