Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

43% menedżerów uważa, że ​​generatywna sztuczna inteligencja jest niezbędna, aby zachować konkurencyjność

Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez RWS, managerowie rozumieją znaczenie AI dla podnoszenia konkurencyjności. Jednocześnie, sztuczna inteligencja u ponad jednej trzeciej z nich budzi pewne obawy. 

Cieszy fakt, że decydenci nie podejmują prób wdrażania „na własną rękę”. Aby skutecznie wdrożyć AI, 60% menedżerów wybiera współpracę z zaufanymi partnerami, a 43% preferuje innowatorów, którzy łączą technologię, AI i ludzkie doświadczenie. Według najnowszego badania RWS, 87% kadry zarządzającej odczuwa presję, by szybko i na dużą skalę wprowadzać generatywne rozwiązania AI. Pomimo tego, 76% wyraża entuzjazm wobec potencjalnych korzyści płynących z generatywnej sztucznej inteligencji.

Jednakże, ponad jedna trzecia (36%) menedżerów wyraża obawy, że zasoby, które mogłyby być lepiej wykorzystane gdzie indziej, zostaną skierowane na generatywną AI.

„Postępy w dziedzinie generatywnej AI wywołały wyścig innowacji” – stwierdza Mark Lawyer, dyrektor generalny ds. AI językowej w RWS. „W dążeniu do bycia pierwszym na rynku istnieje ryzyko, że nie dostrzeżemy wartości w inwestycjach w AI. Ważne jest, aby liderzy biznesowi podejmowali przemyślane i systematyczne działania.”

Mimo że niemal połowa (43%) menedżerów uważa generatywną AI za kluczową dla utrzymania przewagi konkurencyjnej, większość (68%) przyznaje, że trudno jest zidentyfikować prawdziwych innowatorów na dzisiejszym rynku AI.