Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

80% liderów biznesu chce wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji

Z przeprowadzonego przez Forrester Consulting na zlecenie NTT DATA badanie wskazuje, że biznes rozumie korzyści płynące ze sztucznej inteligencji.

Wyniki badania potwierdzają rosnące zainteresowanie firm generatywną sztuczną inteligencją. 96% respondentów potwierdza, że ​​ich organizacja podejmuje kroki w celu poprawy zdolności do przyjęcia i wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji. Jednak 55% respondentów twierdzi również, że w ich organizacji nadal brakuje poziomu niezbędnego, aby dział IT mógł wspierać i skalować wykorzystanie tej technologii w całej organizacji.

Badanie pokazuje również, że 80% uważa, że ​​współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług może pomóc ich firmom skuteczniej skalować generatywną sztuczną inteligencję. Według badania współpraca ta stymuluje realizację celów strategicznych firm, podkreślając przyspieszenie czasu wprowadzenia produktu na rynek (61%) czy wzrost produktywności dostarczania oprogramowania (59%).

W badaniu wskazano pewne wyzwania związane z przyjęciem generatywnej sztucznej inteligencji, takie jak brak przepustowości i skalowalności (55%) oraz odpowiednie szkolenie (51%). Ponadto 60% respondentów twierdzi, że nie nadąża za tempem zmian niezbędnym do osiągnięcia sukcesu. Ten brak elastyczności i zdolności adaptacyjnych powoduje, że niektóre organizacje pozostają w tyle pod względem poprawy komfortu użytkowania i produktywności oraz zwiększenia przychodów.