„Biznes robi się z ludźmi” podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe celebrując 7 lat oddziału Navitel w Polsce.

NAVITEL®, dostawca wiodących rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej na całym świecie, celebruje 7 lat NAVITEL® w Polsce. To właśnie 1 lutego b.r. minęło 7 lat od powstania polskiego oddziału firmy, który mieści się w Warszawie i jest obecnie odpowiedzialny za wszystkie działania marki w Europie. Z tej okazji CEO NAVITEL Europe, Tobiasz Jankowski podzielił się z nami kilkoma refleksjami.

 

„7 lat minęło jak jeden dzień… tak w skrócie mogę podsumować urodziny polskiego oddziału firmy Navitel. 1 lutego 2015 r. rozpoczęła się historia tworzenia struktur organizacyjnych Navitel w Polsce, a dokładniej w Warszawie. Poszukiwanie lokalu biurowego, zatrudnianie ludzi do zespołu, tworzenie struktur – tym wszystkim zajmowałem się od początku samodzielnie. Dla młodego człowieka, który odpowiadał wcześniej za sprzedaż, był to skok na głęboką wodę, czas sprawdzenia samego siebie. Mimo to Navitel traktowałem od początku jako ekscytujący projekt z wizją na lata oraz cichą nadzieją, że będzie on na całe życie. Większa odpowiedzialność, więcej obowiązków, uczenie się i testowanie wielu rozwiązań na różnych płaszczyznach – to była codzienność.” – mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.

 

Wprowadzanie nowej marki na rynek i startowanie ze wszystkim od początku nigdy nie jest łatwe. W tamtym czasie, czyli 2015 roku rozpoczynaliśmy działalność z ograniczoną ofertą produktową, która obejmowała mapy oraz urządzenia nawigacyjne. Następnie pojawiły się pierwsze wideorejestratory, a także tablety, które stały się bezkonkurencyjne, biorąc pod uwagę ich stosunek ceny do jakości. Szybki rozwój oraz ogromny sukces na rynku polskim był impulsem do budowania brandu w kolejnych krajach, m.in. Europy Zachodniej. Warszawskie biuro zostało centrum dowodzenia, bazą wypadową wszelkich działań sprzedażowych oraz marketingowych. – podkreśla CEO NAVITEL Europe.

 

„W ciągu tych 7 lat udało nam się również trzykrotnie zmienić siedzibę, za każdym razem na większą, otworzyć własny magazyn oraz serwis urządzeń. Daje nam to ogromne ułatwienie oraz niezależność podczas pracy. Jako Prezes Navitel na Europę jestem bardzo dumny z tego, co udało się dotąd osiągnąć, zarówno mnie osobiście, jak i całemu zespołowi. Moje motto od początku brzmiało „Biznes robi się z ludźmi” i sprawdza się ono cały czas, na każdym etapie tworzenia firmy” – dodaje Tobiasz Jankowski.

 

NAVITEL® to dostawca wiodących rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej na całym świecie. Na portfolio naszych produktów składają się: nawigacje GPS, wideorejestratory samochodowe, tablety, urządzenia combo, systemy AV i mapy nawigacyjne. Wszystkie urządzenia prezentują najwyższą jakość w przystępnych cenach. NAVITEL® to także producent map przeznaczonych do nawigacji samochodowych. Za ich tworzenie i aktualizację odpowiada zespół kartografów i geodetów, którzy wykorzystują nowoczesne technologie. Jedną z nich jest własna flota GEO-carów, przystosowana do zbierania aktualnych i precyzyjnych informacji drogowych. Mobilna aplikacja Navitel Navigator jest wieloplatformową i wielojęzyczną nawigacją samochodową popularną na całym świecie.

 

Licytuj naszą aukcję dla WOŚP – Zaproszenie do udziału w programie „IT Reseller TV – Liderzy Branży”