Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

90% pokolenia Z chce więcej wideo od marek

Nowe badanie rynkowe przeprowadzone na grupie 2 008 dorosłych osób w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii pokazuje, że 83% konsumentów chce, aby marki częściej wykorzystywały wideo do komunikacji z nimi, ale 64% rzadko lub nigdy nie otrzymuje tego rodzaju przekazu.

Raport State of Video Technology pokazuje również rosnące zainteresowanie technologią wideo nowej generacji, która obejmuje personalizację, interaktywność i sztuczną inteligencję. Kontynuując trend z ostatnich dwóch corocznych badań, ta preferencja dla zaawansowanych technologii wideo jest najsilniejsza wśród młodszych i bardziej zamożnych konsumentów. Grupy te mają również większy apetyt na treści wideo: 90% osób z pokolenia Z chce więcej materiałów wideo od marek, podobnie jak 89% osób o wysokich dochodach.

Dane z badania wskazują, że marki muszą częściej i skuteczniej wykorzystywać wideo, w tym zaawansowaną technologię wideo, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.

Główne wnioski, które można wyciągnąć z raportu:

  • Za mało wideo: 83% osób chce więcej wideo, ale większość rzadko lub nigdy go nie otrzymuje.
  • Spersonalizowane wideo zwiększa lojalność: Podobnie jak w poprzednich latach, spersonalizowane wideo jest 4 razy bardziej prawdopodobne, że ktoś poczuje się doceniony przez markę i 3,5 razy bardziej prawdopodobne, że zostanie lub pozostanie klientem.
  • Generacja Z i osoby o wysokich zarobkach: Młodsi i dobrze zarabiający konsumenci najbardziej oczekują wideo nowej generacji. Aż 93% przedstawicieli pokolenia Z jest zainteresowanych interaktywnymi materiałami wideo, podobnie jak 87% osób o wysokich zarobkach (w porównaniu do 81% wszystkich konsumentów). Obie grupy demograficzne są również ponad 5 razy bardziej skłonne do otrzymywania spersonalizowanych materiałów wideo niż niespersonalizowanych.
  • Głodni innowacji AI: 65% konsumentów jest zainteresowanych otrzymywaniem od marek materiałów wideo wykorzystujących sztuczną inteligencję – odsetek ten jest jeszcze wyższy w przypadku pokolenia Z (76%) i osób o wysokich dochodach (77%). Odpowiedź ta pokazuje zaskakująco silną większość, biorąc pod uwagę, jak niedawno taka technologia została szeroko udostępniona.
  • Personalizacja jest w modzie: 73% konsumentów jest skłonnych udostępniać dane w celu personalizacji. W przypadku pokolenia Z odsetek ten wynosi 81%. W tym roku więcej konsumentów ufa markom, że ich dane są bezpieczne: z 68% w 2023 r. do 74% w 2024 r.

„Odkrycia te odzwierciedlają wiele z tego, co widzieliśmy w naszych poprzednich corocznych badaniach rynku – powiedział Yotam Ben Ami, CMO Idomoo. – Ludzie chcą więcej wideo niż kiedykolwiek. Ale chcą również, aby marki przesuwały granice innowacji wideo, oferując spersonalizowane, interaktywne, a teraz nawet oparte na sztucznej inteligencji wideo. Dane sugerują, że pomoże to zbudować lojalność wobec marki i ostatecznie znajdzie odzwierciedlenie w wynikach finansowych firmy”.

LinkedIn idzie w ślady… TikToka?