TD SYNNEX Datech wprowadza rozwiązania cyfrowego bliźniaka Unity do Europy i Ameryki Północnej

Datech, jednostka biznesowa TD SYNNEX (NYSE: SNX) ) oferująca specjalistyczne oprogramowanie do projektowania oraz Unity (NYSE: U), wiodąca na świecie platforma narzędzi do tworzenia i rozwijania gier, aplikacji i doświadczeń w czasie rzeczywistym na wielu platformach, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której Datech będzie oferować Unity Pro i Unity Industry w Ameryce Północnej i Europie, w tym w Polsce, obok istniejącej oferty Unity w regionie Azji i Pacyfiku oraz Japonii.

Unity służy do tworzenia dynamicznych cyfrowych bliźniaków dostępnych na dowolnym urządzeniu, aby pomóc klientom korporacyjnym w podejmowaniu lepszych decyzji i rozwiązywaniu problemów, co skutkuje wysoce realistycznymi modelami produktów i konstrukcji do symulacji i testowania. Rezultat pomaga przyspieszyć podejmowanie decyzji biznesowych, prognozowanie i eksperymentowanie.

Umowa rozszerza rosnące portfolio komplementarnych rozwiązań Datech dla projektantów
i innowatorów w branży architektonicznej, inżynieryjnej i budowlanej, z planem dalszej ekspansji w branży motoryzacyjnej, energetycznej i produkcyjnej. Dzięki Datech partnerzy biznesowi będą mieli dostęp do specjalistycznego wsparcia technicznego i zasobów Unity. Dystrybutor oprogramowania do projektowania zapewni również wdrożenie i szkolenia dla partnerów biznesowych zainteresowanych wprowadzeniem rozwiązań wykonanych z Unity na rynek wraz z wiodącym oprogramowaniem do projektowania i ofertami AR / VR, a także będzie wspierać partnerów w opracowywaniu planów wejścia na rynek i zaangażowania klientów.

 

„Przełomowa platforma Unity jest niezwykle potężnym narzędziem dla klientów branżowych” – powiedział Jaap Smit, Vice President, Datech, Global, TD SYNNEX. „Przyspiesza cyfrową transformację poprzez cyfrowe bliźniaki, umożliwiając organizacjom symulowanie rzeczywistych sytuacji i podejmowanie lepszych decyzji. Jest to ogromna szansa dla partnerów biznesowych zajmujących się rynkiem projektowym, ponieważ Unity może być używane wraz z istniejącymi narzędziami i na ponad 20 platformach, w tym najnowocześniejszych rozwiązaniach AR/VR. Wspólnie umożliwimy profesjonalistom z branży dostarczanie znacznie bardziej realistycznych i szczegółowych informacji na temat tego, jak ich projekty będą wyglądać i funkcjonować w prawdziwym świecie. To kolejny znaczący krok w strategii dywersyfikacji Datech i ekscytujący dodatek do naszego portfolio, który przyniesie naszym partnerom biznesowym wiele nowych możliwości”.

 

Dzięki Datech partnerzy biznesowi będą mieli dostęp do specjalistycznego wsparcia technicznego i zasobów Unity. Datech zapewni również wdrożenie i szkolenia dla partnerów biznesowych zainteresowanych wprowadzeniem na rynek rozwiązań stworzonych przy użyciu Unity, wraz z wiodącym oprogramowaniem do projektowania i ofertą AR/VR. Datech będzie także wspierać partnerów biznesowych w opracowywaniu planów wejścia na rynek
i angażowaniu klientów.

 

„To partnerstwo znacznie rozszerza dostępność naszej platformy dla firm, które chcą zastosować moc najnowocześniejszej technologii, opracowanej dla gier, do przemysłowego przypadku użycia, aby przyspieszyć swój rozwój. Głębokie doświadczenie Datech na rynku projektowym i silna reputacja w zakresie dostarczania doskonałych usług i wsparcia, poparte rozległymi zasobami TD SYNNEX, idealnie pozycjonują Unity, aby dotrzeć do kluczowych rynków. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z partnerami biznesowymi, którzy chcą wykorzystać potencjał 3D w czasie rzeczywistym”. – w imieniu Unity, skomentowała Julie Shumaker, Chief Revenue Officer, Create.

 

Strategiczny program wartości dodanej Datech to wieloaspektowa inicjatywa mająca na celu wzmocnienie pozycji partnerów biznesowych i zwiększenie ich możliwości. Program zapewnia partnerom biznesowym dostęp do szeregu narzędzi, zautomatyzowanych usług i platform mających na celu zwiększenie ich ogólnej propozycji wartości i dostosowanych do metodologii cyklu życia sprzedaży Datech FLAER (znajdź, wyląduj, adoptuj, rozszerz, odnów). Obejmują one dedykowany portal partnerski i pulpity biznesowe, które zapewniają im wgląd w dane w czasie rzeczywistym i zautomatyzowane procesy, które pomagają usprawnić operacje i zwiększyć dostarczanie wartości.

Za rozwój oferty Unity w ramach Datech w Polsce odpowiada Business Development Manager – Małgorzata Bajgrowicz.

 

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB