Fujitsu Partner Day 2024: „Nagrodę zawdzięczamy bardzo dobrej współpracy z Fujitsu jak i kanałem partnerskim” – powiedział Marcin Dziub, Ingram Micro
Trzecia edycja Fujitsu Partner Day za nami. 11 czerwca do warszawskiej Villi Foksal japoński potentat technologiczny zaprosił swoich partnerów, by wspólnie celebrować współpracę oraz rozmawiać o najważniejszych trendach. Fujitsu miało też wiele do przekazania jeśli chodzi o swój program partnerski. Wśród zaproszonych firm nie mogło zabraknąć dystrybutora Ingram Micro.
Wraz z transformacją, jaką przechodzi rynek IT, zmienia się także Fujitsu oraz struktura ekosystemu partnerskiego tej japońskiej firmy. Niemniej jednak, stałym punktem jej obecności na polskim rynku są dystrybutorzy, oferujący swoim klientom rozwiązania IT z portfolio Fujitsu. Ingram Micro, działający globalnie, amerykański dystrybutor IT, jest istotną częścią ekosystemu handlowego Fujitsu na polskim rynku. Firma została nagrodzona przez Fujitsu nagrodą „Dystrybutora roku”.
„(…) W ramach naszej współpracy z partnerami, jak i z Fujitsu, zbudowaliśmy zespół ludzi, którzy tylko i wyłącznie zajmują się wsparciem sprzedaży rozwiązań Fujitsu. Chodzi o całe szerokie spektrum produktów: mówimy o rozwiązaniach datacenter jak serwery, macierze, rozwiązania do backupu czy najnowsze rozwiązania, takie jak GPT Private (…) Uważamy, że jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, które może z czasem zrewolucjonizować podejście klientów do AI, choćby ze względu na to, że mogą klienci korzystać z wewnętrznych swoich zasobów, nie udostępniając ich publicznie, i zbudować całą platformę wspomagającą organizację lub też ich klientów wewnętrznych i zewnętrznych” – powiedział Marcin Dziub, Business Unit Manager Fujitsu w Ingram Micro.
Fujitsu podczas tegorocznego Partner Day poruszyło wiele ważnych tematów: od zmian w programie partnerskim, przez czołowe trendy rynkowe, aż po znaczenie AI w rozwoju przedsiębiorstw na lokalnym, polskim rynku.
Więcej o tym wydarzeniu można dowiedzieć się także z komentarza, którego udzielił nam Dariusz Kwieciński, Head of SEE, European Platform Business w Fujitsu: