Microsoft konsoliduje kanały sprzedaży detalicznej w Chinach

Microsoft konsoliduje swoje kanały sprzedaży detalicznej w Chinach kontynentalnych, poinformowała firma w odpowiedzi na doniesienia mediów, że zamyka sieć autoryzowanych fizycznych sprzedawców detalicznych w drugiej co do wielkości gospodarce świata.

Microsoft stale ocenia swoją strategię sprzedaży detalicznej, aby sprostać zmieniającym się potrzebom naszych cenionych klientów i podjęliśmy decyzję o skupieniu naszego podejścia do kanałów dystrybucji w Chinach kontynentalnych – stwierdzono w oświadczeniu.

Firma dodała, że ​​produkty Microsoftu będą nadal dostępne na kontynencie za pośrednictwem partnerów detalicznych i własnej strony internetowej.

Microsoft nie prowadzi bezpośrednio fizycznych sklepów detalicznych w Chinach i nie określiła, którzy partnerzy detaliczni będą w dalszym ciągu dostarczać jej produkty na rynek chiński.

Microsoft i Hitachi łączą siły na rzecz GenAI