IT Channel Leaders 2024: „Nasz program partnerski to doskonały pakiet korzyści (…) Nasi partnerzy dobrze o tym wiedzą” – podkreślił Krzysztof Mertowski, Head of Sales Brother Polska
W zmieniającym się krajobrazie rynku IT, gdzie rywalizacja w segmencie druku stale pozostaje intensywna, znaczenie producentów sprzętu drukującego, takich jak Brother, dla ekosystemu IT z pewnością nie spada. Japońska firma od lat odgrywa kluczową rolę na polskim rynku druku, dostarczając niezawodne urządzenia oraz wspierając swoich partnerów biznesowych. Podczas gali IT Channel Leaders 2024, która odbyła się 12 września w warszawskim hotelu Raffles Europejski, Brother został wyróżniony w dwóch kategoriach.
Brother otrzymał nagrodę w kategorii Program Partnerski za swoje kompleksowe i wszechstronne podejście do współpracy z partnerami. Firma nieustannie rozwija program wspierający partnerów w osiąganiu celów biznesowych. Indywidualne wyróżnienie trafiło do Krzysztofa Mertowskiego, Head of Sales Brother Polska, który zdobył nagrodę w kategorii Dyrektor Sprzedaży / Szef Kanału Partnerskiego. Jego zaangażowanie w zarządzaniu sprzedażą oraz budowaniu silnych relacji z partnerami przyczyniły się do rozwoju kanału sprzedaży Brother.
„W szczególności chciałbym podziękować za nagrodę indywidualną, która jest dla mnie miłym zaskoczeniem, a jednocześnie jest uwieńczeniem mojej 18 letniej pracy w firmie Brother. Znaleźć się w tak szacownym gronie, odbierając nagrodę dla szefa kanału partnerskiego to jest dla mnie niezwykła przyjemność” – powiedział Krzysztof Mertowski, Brother – „Drugą, jakże ważną, nagrodą jest docenienie naszego programu partnerskiego, który przez lata był wielokrotnie modyfikowany, ale jego głównym celem jest to, żeby służył on jak najlepiej naszym partnerom. Nasz program partnerski to doskonały pakiet korzyści. Nasi partnerzy wiedzą o tym, że mogą liczyć między innymi na wspólne działania marketingowe, inspirujące szkolenia oraz pełne wsparcie naszego działu sprzedaży”
Brother, dzięki swojemu zaangażowaniu w innowacyjne rozwiązania oraz budowanie partnerskich relacji, pozostaje jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku druku. To nie tylko wysokiej jakości produkty, ale również konsekwentnie rozwijane programy wsparcia, które pomagają partnerom osiągać sukcesy w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.