Action S.A. podpisał trzy nowe kontrakty dystrybucyjne – W ofercie renomowani producenci gamingowi oraz uznany światowy producent z sektora audio/video.

Action S.A. podpisał trzy nowe kontrakty dystrybucyjne: z Gamdias, Riotoro i Avermedia. Pierwsze dwa dotyczą gamingu, który polski dystrybutor w ostatnim czasie silnie rozwija. Trzeci to uznany światowy producent z segmentu audio/video.

 

„Gaming to branża o ogromnym potencjale, z niezwykle wysoką dynamiką wzrostu – powiedział Michał Miłkowski, Dyrektor Działu Komponentów i marki Actina, Action S.A.Z tego względu jest to dla nas naturalny kierunek rozwoju. Aktualnie skupiamy się na tworzeniu kompleksowej, bardzo szerokiej oferty gamingowej, która będzie odpowiadała na potrzeby zarówno mniej, jak i bardziej wymagających graczy. W naszym portfolio znajdą oni nie tylko podstawowe rozwiązania gamingowe, ale także wiele dodatków i produktów uzupełniających, takich jak produkty do streamowania, przechwytywania obrazu, specjalne fotele gamingowe, vouchery na produkty gamingowe i wiele innych.”

 

W myśl tej strategii, polski dystrybutor nawiązał współpracę z renomowanym producentami z tego segmentu: Gamdias i Riotoro. Obie marki specjalizują się w produkcji sprzętu, akcesoriów i komponentów do grania. Co istotne, w przypadku marki Riotoro Action będzie wyłącznym dystrybutorem w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej.

 

„Nasza marka posiada silną i ustabilizowaną pozycję w obu Amerykach oraz na zachodzie Europy. Naturalnym kierunkiem rozwoju jest więc dla nas Europa Środkowo-Wschodnia – powiedział Martin Wood, Dyrektor Regionu Europejskiego, Riotoro.Zdecydowaliśmy się na wyłączną współpracę z Action S.A., gdyż model biznesowy tego dystrybutora jest dla nas najbardziej optymalny. Zależy nam bowiem nie tylko na dobrej sprzedaży naszych rozwiązań, ale przede wszystkim na wysokiej jakości komunikacji z klientem.”

 

Trzeci z nowych kontraktów Action podpisał z firmą Avermedia. Współpraca dotyczy dystrybucji rozwiązań audio i video do tzw. capture, streamingu, renderingu, gamingu czy edukacji. W swoim portfolio firma ta posiada m.in. kamerki, mikrofony, słuchawki, karty do przechwytywania kontentu i renderingu, uchwyty video, soundbary, rozwiązania Digital Signage i wiele innych – słowem, wszystko to, co niezbędne, by nagrywać content wideo i dystrybuować go w sieci. Avermedia jest marką obecną na całym świecie, przy czym w rynkach hiszpańskim i francuskim posiada ponad 50 proc. udziału.