Lenovo Głównym Partnerem konkursu Digital Excellence Awards 2024

Lenovo, globalny lider w dostarczaniu innowacyjnych technologii, po raz kolejny nawiązał współpracę z CIONET Polska, w ramach której objął partnerstwem konkurs Digital Excellence Awards. 

Digital Excellence Awards to konkurs dla firm i organizacji wyróżniających się w transformacji cyfrowej. Podczas Gali 21 listopada nagrodzeni zostali liderzy, którzy skutecznie wdrażają innowacje technologiczne, wspierając rozwój swoich branż oraz modelu biznesowego.

„Digital Excellence Awards, organizowana przez CIONET Polska, to wyjątkowa inicjatywa, którą po raz kolejny jako Lenovo Polska wspieramy. Ogromnym zaszczytem dla mnie było uczestniczenie w obradach jury, które ma możliwość wyróżnienia liderów na polu transformacji cyfrowej. Innowacja jest motorem napędowym strategii Lenovo – jako lider branży IT dostarczamy innowacyjne i inteligentne rozwiązania dla wszystkich. W naszym portfolio znajdują się bezpieczne urządzenia i rozwiązania najwyższej jakości, które skutecznie napędzają transformację w różnych branżach. Podczas tego wydarzenia nagrodzone zostały firmy, które podzielają te wartości i osiągnęły najwyższy poziom dojrzałości cyfrowej. Dlatego też z ogromną radością zostaliśmy partnerem tego wydarzenia. Dziękuję za te wyróżnienie oraz gratuluję wszystkim zwycięzcom” – skomentował Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.

Kategoria, w której General Manager Lenovo Polska wręczył nagrodę to Digital Capabilities – Cyfrowe Zdolności. Wyróżnienie określa firmę, której umiejętności pozwalają na skuteczne realizacje codziennych operacji organizacji, ale również prowadzenie projektów transformacyjnych z wykorzystaniem wewnętrznych zasobów. Kluczową rolę pełnią elementy pozyskiwania, utrzymania i rozwoju cyfrowych talentów, a także innowacyjna architektura rozwiązań i rozwój kompetencji w zakresie wykorzystywania danych, cyberbezpieczeństwa oraz nowych technologii. W tej kategorii nagrodzona została firma Autostrada Eksploatacja S.A.

Zgłoszenia do konkursu oceniane były przez niezależne jury złożone z ekspertów i liderów branży. W ocenie uwzględniane były liczne czynniki, w tym technologiczne innowacje, wpływ na biznes, kulturę organizacyjną oraz społeczeństwo. Wręczenie nagród odbyło się 21 listopada 2024 podczas uroczystej gali.

Pełna lista nagrodzonych w poszczególnych kategoriach:

  • Digital Customer Experience – LUX MED;
  • Digital Strategic Perspective – Centrum e-Zdrowia;
  • Transformational Capabilities – BNP Paribas Bank Polska;
  • Digital Capabilities – Autostrada Eksploatacja S.A;
  • Operational Efficiency – UNIQA Polska;
  • Environmental & Social Impact – ROHLIG SUUS Logistics;
  • Disruptive Technology – Vodeno;
  • Wyróżnienie – Esotiq & Henderson S.A;
  • Nagroda społeczności – Polpharma.