Cisco Webex zapowiada przełom w doświadczeniach użytkownika dzięki sztucznej inteligencji
Nowoczesna technologia i zaawansowane algorytmy tracą na znaczeniu, jeśli nie wspierają wymiany najlepszych pomysłów i efektywnej współpracy. Cisco dąży do tworzenia wyjątkowych doświadczeń, wykorzystując sztuczną inteligencję do transformacji współpracy między pracownikami oraz komunikacji z klientami. Poprzez kontynuowanie inwestycji w sztuczną inteligencję, firma jeszcze bardziej skupia się na doświadczeniu, tak aby interakcje stały się bardziej przejrzyste, immersyjne, skuteczne i jeszcze bardziej ludzkie.
Nowe sposoby pracy z Asystentem AI
Asystent AI, wykorzystujący najnowsze technologie audio oparte na zaawansowanych modelach generatywnej sztucznej inteligencji, jest dostępny w całej platformie Webex. Dzięki temu użytkownicy mogą uzyskać szybkie podsumowania spotkań, notatki i wsparcie w czasie rzeczywistym, co sprawia, że żaden aspekt rozmowy nie zostanie pominięty. Podsumowania i notatki mogą być również udostępniane przy przekazywaniu połączenia, aby odbiorcy mogli szybko nadrobić zaległości.
Kluczowym elementem doskonałych doświadczeń pracowników jest danie każdemu poczucia, że jest widziany i słyszany. Asystent AI dla Webex oferuje tłumaczenia w ponad 120 językach, eliminując barierę językową w komunikacji. Dodatkowo, w spotkaniach, gdzie wielu uczestników gromadzi się w jednym pomieszczeniu, Asystent AI potrafi rozpoznać i oznaczyć poszczególnych mówców w transkrypcji.
Nowe funkcje Asystenta AI na platformie Webex będą obejmowały:
- Automatyzowanie przepływów pracy dzięki integracjom z aplikacjami, takimi jak Salesforce, ServiceNow, Zendesk i inne.
- Integrację z Glean, co umożliwi wspólnym klientom ulepszanie dyskusji i przyspieszanie podejmowania decyzji dzięki dostępnej bazie wiedzy oraz integracjom z takimi aplikacjami jak Outlook, Salesforce i ServiceNow.
- Możliwość wyboru modelu językowego (LLM), który najlepiej odpowiada ich potrzebom, za pomocą Amazon Bedrock.
- Udostępnianie podsumowań i streszczeń na platformach stron trzecich, w tym Microsoft Outlook, Teams i Slack.
Zaawansowane zaangażowanie odbiorców
Narzędzia do współpracy muszą być elastyczne, aby dostosować się do rytmu nowoczesnej pracy. Vidcast – narzędzie Cisco do wiadomości wideo, pozwala użytkownikom na komunikację w bardziej osobisty i angażujący sposób. Dzięki mocy sztucznej inteligencji aplikacja oferuje automatyczne rozdziały i wyróżnienia, ulepszając treść, usuwając hałas i dodając tła, które angażują i wzbogacają wrażenia wizualne. Nowym rozwiązaniem będzie generowanie wideo za pomocą AI. Wystarczy wgrać plik PDF lub PPT, a Vidcast wygeneruje tekst mówiony i wideo z lektorem.
Kolejnym etapem zwiększenia zaangażowania odbiorcy będzie generowanie spersonalizowanych ankiet na podstawie treści prezentacji. Nowa funkcja AI Slido będzie automatycznie analizować prezentacje w Microsoft PowerPoint lub Google Slides, a następnie zasugeruje ankiety dostosowane do zawartości, które będzie można dodać jednym kliknięciem, ułatwiając tym samym zwiększenie zaangażowania uczestników.
Doświadczenia w rzeczywistym świecie z urządzeniami Cisco
Distance Zero to wizja eliminowania poczucia odległości między ludźmi, która sprawia, że każda interakcja będzie miała charakter spotkania twarzą w twarz. Urządzenia Cisco i platforma Webex realizują tę koncepcję, wykorzystując specjalnie zaprojektowane rozwiązania audio i wideo wspierane sztuczną inteligencją. Dzięki temu każdy użytkownik może wykazywać się takim samym poziomem zaangażowania niezależnie od tego, gdzie się znajduje.
Cisco Spatial Meetings umożliwia użytkownikom Apple Vision Pro interakcję z innymi, dając poczucie przebywania w jednym miejscu. Cisco dostarcza tę unikalną funkcję dzięki urządzeniom zasilanym sztuczną inteligencją, chipsetom NVIDIA i kamerom z podwójnymi soczewkami, które uchwycą każdy szczegół w trójwymiarowym środowisku. Cisco Room Bar Pro przekształci każdą salę konferencyjną w studio 3D.
Cisco prezentuje również swój kolejny, inteligentny sprzęt do przestrzeni konferencyjnych – Cisco Ceiling Mic Pro. To pierwszy na rynku mikrofon sufitowy zasilany sztuczną inteligencją i adaptacyjnym formowaniem wiązki, który rozpoznaje lokalizację uczestników w sali i automatycznie konfiguruje się, aby uchwycić najlepszą jakość dźwięku. Dodatkowo z pomocą Webex Control Hub jest również niezwykle prosty w obsłudze.
„Tworząc nowe możliwości, gdzie AI nie tylko zwiększa produktywność, ale także zbliża ludzi, Cisco kreuje przyszłość pracy w której spotkania zdalne będą tak samo efektywne jak rozmowy na żywo, a interakcje z klientami staną się nie tylko bardziej zautomatyzowane, ale także spersonalizowane, sprawiając, że klienci poczują się naprawdę zrozumiani i doceniani. W nadchodzących latach to sztuczna inteligencja będzie zarządzać rutynowymi zadaniami, uwalniając czas na współpracę i kreatywne rozwiązywanie problemów” – mówi Anurag Dhingra, SVP i General Manager, Cisco Collaboration.
Cisco prezentuje nowy Program Partnerski Cisco 360 – wsparcie dla innowacji i rozwoju partnerów