Newline Interactive to marka najczęściej kupowanych monitorów interaktywnych w Polsce

Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej trójce.

 

Udział rynkowy Newline Interactive po III kwartale 2024 wyniósł 20.2% w Polsce – co daje marce pozycję lidera.

Monitory Newline mają za sobą wiarygodność producenta z 30-letnim doświadczeniem. Urządzenia cieszą się opinią łatwych w obsłudze i niezawodnych. Certyfikat Google EDLA jest gwarancją bezproblemowej integracji z ekosystemem Google, zaś Android 13 odpowiada za płynną pracę i dużą wydajność. Nie bez znaczenia jest również to, że urządzenia są dystrybuowane w Polsce, w Warszawie i w Łodzi znajdują się showroomy marki i na terenie Polski realizowany jest także serwis.

 

 

„Szacuje się, że około jedna na trzy klasy szkolne na świecie jest wyposażona w interaktywne monitory. Oznacza to, że jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Użytkownicy są dziś znacznie bardziej świadomi niż trzy lata temu. Szukają sprawdzonych rozwiązań, na rynek pracy trafiają ludzie bardziej świadomi technologicznie i wymagający. Więcej też oczekują uczniowie. Potrzebne są sprawne, płynnie działające urządzenia, z dobrym oprogramowaniem, które jest ciągle rozwijane i nadąża za potrzebami. Dziś ogromne znaczenie ma też efektywność energetyczna – klienci zwracają uwagę na certyfikaty. Kluczowe znaczenie ma oczywiście wiarygodność marki, jej dostępność i rozpoznawalność. To wszystko mają monitory interaktywne Newline.” – informuje Piotr Morko, Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive.

 

Newline Interactive to światowy lider w dziedzinie interaktywnych wyświetlaczy i rozwiązań do współpracy