Sony znacząco poszerza sieć partnerów AV Alliance and Technology Partner Network przyjmując 23 nowych członków i liderów branży
Sieć partnerów AV Alliance and Technology Partner Network Sony nadal się rozrasta i zyskuje coraz większą popularność dzięki dodaniu 23 nowych członków i liderów branży. Ten stały wzrost powiększa istniejące już portfolio ponad 60 organizacji z całej Europy i innych części świata. Sieć Sony AV Alliance Partner Network opiera się na strategicznych sojuszach w całej branży, oferując kompatybilne oprogramowanie i rozwiązania sprzętowe, które zapewniają większą wartość, zgodność i swobodę twórczą dla linii profesjonalnych monitorów BRAVIA.
Od 2022 r. Sony zawarło silne sojusze z wiodącymi organizacjami w dziedzinie zarządzania treścią, zdalnego zarządzania i ujednoliconej komunikacji, aby zaspokoić zapotrzebowanie na intuicyjne rozwiązania, które mogą wzmocnić ofertę wyświetlaczy i zapewnić uproszczoną integrację przy niższych kosztach operacyjnych. W 2024 r. nowe partnerstwa z takimi organizacjami, jak SalesTV, PADS4, Grassfish i Zebrix będą wspierać handel detaliczny, korporacje, edukację i służbę zdrowia w usprawnianiu udostępniania treści, ograniczaniu ręcznej interwencji i podnoszeniu jakości Digital Signage, umożliwiając Sony dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań „pod klucz”.
Opracowana przez Sony technologia System-on-Chip (SoC) umożliwia partnerom szybką i łatwą integrację własnego oprogramowania w celu uruchomienia dowolnej aplikacji Digital Signage na monitorach profesjonalnych BRAVIA 4K, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia zewnętrznego. Zgodnie z misją Sony, by przyspieszyć inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, wbudowany SoC oferuje funkcje zarządzania urządzeniem, takie jak redukcja jasności, zużycie energii i zdalne monitorowanie, które można regulować zdalnie od partnera CMS, w połączeniu z istniejącą inicjatywą Sony Making it, Moving it, Using it dla monitorów profesjonalnych BRAVIA.
„Rozwijająca się sieć partnerska Sony jest świadectwem naszego zaangażowania w zacieśnianie współpracy, stymulowanie innowacji i oferowanie większej wartości naszym klientom. Dzięki współpracy z różnymi organizacjami jesteśmy strategicznie przygotowani do zwiększenia naszej obecności w profesjonalnym sektorze AV i utrzymania dostarczania najnowocześniejszych produktów i rozwiązań. Sony koncentruje się na zwiększaniu swojej obecności na arenie Digital Signage, o czym świadczy rosnąca liczba partnerów w tej dziedzinie, która pozostanie dla nas priorytetem w przyszłości. Dzięki silnemu i rozwijającemu się ekosystemowi partnerskiemu na tym rynku jesteśmy dobrze przygotowani do sprostania szybko zmieniającym się wymaganiom branży„. komentuje Thorsten Prsybyl, kierownik ds. sprzedaży detalicznej w Europie, Sony Professional Displays and Solutions.
„Nasza sieć partnerska odgrywa kluczową rolę nie tylko w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań szerszej publiczności, ale także w naszym zaangażowaniu w promowanie bardziej zrównoważonej branży AV. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi partnerzy byli zgodni z naszymi celami promowania inicjatyw środowiskowych i społecznych, ponieważ Sony intensyfikuje swoje wysiłki w tym obszarze, począwszy od materiałów, które wybieramy podczas opracowywania produktów, a skończywszy na dostawie i pakowaniu. Wierzymy, że spójna współpraca z organizacjami z całego sektora AV ma kluczowe znaczenie dla zachęcania do powszechnego przyjmowania i priorytetowego traktowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wspólnie połączymy nasze zasoby, wiedzę i doświadczenie, aby podnieść znaczenie odpowiedzialności środowiskowej w całej branży” – komentuje Rik Willemse, Sony Head of Sony Professional Displays and Solutions.
Sony utrzyma dynamikę, jaką osiągnęła w ciągu ostatnich trzech lat, rozwijając szeroki sojusz partnerski w zakresie technologii AV. Rozrastający się ekosystem partnerów będzie widoczny na stoisku Sony na targach ISE 2025 jak również zademonstrowane zostaną zwiększone możliwości konkretnych rozwiązań, w tym monitorów profesjonalnych BRAVIA, Sony Crystal LED, a także zaawansowanych wyświetlaczy projekcyjnych i nowego oprogramowania do hybrydowych środowisk edukacyjnych.
Do nowych partnerów Sony w 2024 r. należą:
- Partnerzy w zakresie oprogramowania do zarządzania treścią (CMS): Xibo, OnSign, Pickcel, 99Sensors, SalesTV, Octopus Signage, Grassfish, Zebrix, ScreenManager, Tripleplay, PADS4, VITEC, Wallin, 22Miles, Korbyt, Poppulo, Trison, Visual Art, WizAI, Userful, Dise
- Partnerzy oprogramowania do zdalnego zarządzania (RMS): TeamViewer, AVI-SPL Symphony
Stoisko Sony będzie dostępne w hali 3, 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 4 – 7 lutego 2025 r.