ISE 2025 „Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości paneli i powiązanych produktów dla edukacji (…) Projektujemy nasze produkty z perspektywy potrzeb klienta” – zgodnie podkreślił europejski zespół Newline Interactive

Newline Interactive na ISE 2025 w Barcelonie zaprezentował najnowsze innowacje w dziedzinie interaktywnych technologii wspierających współpracę i edukację.
Wśród nowości zaprezentowanych na targach przez Newline znalazła się m.in. nowa seria ekranów All-in-One Direct View LED i system zarządzania treścią Newline Signage Pro. Oznacza to, że producent ten wchodzi na nowy obszar produktowy. W tym roku szczególną uwagę poświęcono integracji sprzętu z oprogramowaniem – dzięki takim narzędziom jak Newline Display Management do zdalnego zarządzania ekranami czy Cast Plus umożliwiającemu bezprzewodowe udostępnianie ekranu.
Amerykańska firma ma dziś bardzo solidną pozycję, zwłaszcza w obszarze edukacji. Widać wyraźnie, że plany Newline Interactive są ambitne, czego wyraźnym sygnałem jest rozszerzenie portfolio produktowego o nowe obszary jak wspomniany już ekran All-in-One Direct View LED czy seria ekranów interaktywnych pozbawionych systemu operacyjnego (wymagających zewnętrznego komputera). Między innymi o tę strategię zapytaliśmy czołowych przedstawicieli Newline w Europie.
„Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości paneli i powiązanych produktów dla edukacji – przede wszystkim teraz, ale także w przyszłości. W późniejszym czasie możemy położyć większy nacisk na sektor korporacyjny oraz inne obszary zastosowań. Najważniejszą rzeczą, na której chcemy się skupić, jest satysfakcja i doświadczenie klientów. Projektujemy nasze produkty z perspektywy ich potrzeb – niezależnie od tego, czy chodzi o łatwość użytkowania, jakość czy inne wymagania.” – powiedział William Zheng, President EMEA Newline Interactive
Newline kojarzył się od dłuższego już czasu z ekranami interaktywnymi, działającymi na systemie Android, często wyróżniającymi się mocnymi podzespołami, pozwalającymi na długie zachowanie responsywności systemu operacyjnego. Bazując na tym doświadczeniu, firma poszerzyła portfolio, wsłuchując się w potrzeby rynku.
„Po kilku latach obecności na rynku europejskim współpracowaliśmy z wieloma klientami, dostarczając im rozwiązania interaktywne. Zauważyliśmy jednak, że mają oni również inne potrzeby. Dlatego teraz staramy się dostosować nasze produkty do tych nowych wymagań i zapewnić im rozwiązania bardziej dopasowane do ich oczekiwań” – potwierdził Jaime Montejo, Product Director EMEA w Newline Interactive.
Ta elastyczność biznesowa, objawiająca się nawet w projektowaniu produktów zgodnie z oczekiwaniami rynku, daje wymierne korzyści. Newline Interactive może dziś pochwalić się wyjątkowo silną pozycją rynkową.
„Kilka faktów o roku 2024, który był dla nas bardzo udany w Europie. Według danych Futuresource zajęliśmy trzecie miejsce w sprzedaży na rynku europejskim, tę samą pozycję na świecie (z wyłączeniem Chin) oraz pierwsze miejsce w USA. Rok 2024 był dla nas naprawdę sukcesem” – powiedział o sytuacji rynkowej firmy Robert Pusz, Sales Director EMEA w Newline Interactive.
Nowoczesne podejście do projektowania produktów oraz dbałość o bezpieczeństwo i funkcjonalność sprawiają, że marka umacnia swoją pozycję w Europie i na świecie. Odpowiadanie na potrzeby klientów jest po prostu dobrą strategią.