Google Stadia, usługa streamingu gier internetowego giganta, zyskuje użytkowników. Potrzeba było darmowego dostępu na dwa miesiące aby skusić użytkowników.
Oparta na chmurze usługa przesyłania strumieniowego gier od Google, Stadia, odnotowała ostatnio gwałtowny wzrost liczby użytkowników po tym, jak gigant technologiczny dał dwa miesiące bezpłatnego dostępu do wersji premium usługi. Google zdecydowało się na ten ruch aby gracze pozostawali w domu podczas epidemii.
Według danych firmy analitycznej Sensor Tower, aplikacja mobilna Stadia, jedna z kilku platform do korzystania z usługi i wymagana do skonfigurowania kontrolera Stadia, przekroczyła milion instalacji na całym świecie. Warto pamiętać przy tym, że Stadia nie jest osiągalna w większości krajów poza Europą Zachodnią i USA.
Google na początku miesiąca zapowiedziało, że zapewni dwa miesiące bezpłatnego dostępu do Stadia Pro dla wszystkich użytkowników, którzy mają dostęp do usługi. Jak podają dane, w tygodniu ogłoszenia tej informacji odnotowano najwyższą liczbę cotygodniowych instalacji aplikacji od jej premiery w listopadzie, osiągając około 225 000 na całym świecie w App Store i Google Play.
https://itreseller.pl/itrnewgoogle-zapowiada-2-miesieczny-darmowy-okres-testowy-uslugi-google-stadia-pro-granie-w-gry-w-chmurze-w-wydaniu-internetowego-giganta-na-te-chwile-ustepuje-nieco-konkurentowi-od-nvidii-geforce-now/