Adobe i IBM poinformowały, że łączą siły, aby pomóc zarówno w tworzeniu jak i ułatwić korzystanie z oprogramowania marketingowego bankom, które stoją w obliczu ścisłej kontroli przetwarzania danych klientów.
Adobe i IBM poinformowały, że łączą siły, aby ułatwić korzystanie z oprogramowania marketingowego bankom, które stoją w obliczu ścisłej kontroli przetwarzania danych klientów, poinformował Reuters. Banki obsługują wrażliwe dane klientów, które są ściśle regulowane przez rząd Stanów Zjednoczonych, a proste funkcje na innych stronach internetowych – takie jak prezentowanie formularza do zbierania danych klientów – stają się bardziej złożone podczas tworzenia stron internetowych dla funkcji takich jak wnioski o kredyt hipoteczny.
Plan zakłada, że oprogramowanie Adobe będzie działać w systemie chmurowym IBM, który uzyskał zgodę organów regulacyjnych na używanie przez banki, co z czasem doprowadzi do tego, że więcej funkcji bankowych stanie się całkowicie cyfrowych. „Nawet teraz w przypadku wniosków o kredyt hipoteczny, część z nich jest zarówno na papierze, jak i część w Internecie” – powiedział w wywiadzie Anil Chakravarthy, dyrektor generalny ds. Doświadczeń cyfrowych w firmie Adobe.
IBM będzie również w stanie połączyć system oparty na chmurze z wewnętrznymi magazynami danych klientów banku, co „daje im znacznie większą elastyczność w wybieraniu danych, które mogą umieścić w kampanii marketingowej” – podkreśliła Bridget van Kralingen, starszy wiceprezes IBM Global Markets.
https://itreseller.pl/itrnewibm-podaje-wyniki-za-drugi-kwartal-firma-osiagnela-wyniki-lepsze-niz-przewidywaly-szacunki-analitykow-a-jako-motor-napedowy-wzrostu-wskazuje-szybsze-przechodzenie-klientow-do-chmury/