AB dystrybutorem produktów marki Amazfit w Polsce.

AB zostało autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Amazfit w Polsce. Do oferty polskiego dystrybutora trafiły flagowe smartwatche. Współpraca azjatyckiego producenta z AB to kolejny etap jego ekspansji na naszym rynku. Obie firmy chcą wykorzystać rosnące zainteresowanie smartwatchami tej marki wśród polskich klientów.

Firma Zepp Health, będąca właścicielem marki Amazfit, specjalizuje się w produkcji urządzeń dla osób aktywnych fizycznie. W swojej ofercie posiada słuchawki bezprzewodowe, bieżnie, inteligentne wagi, ale przede wszystkim smartwatche. Do oferty polskiego dystrybutora trafiło w sumie 11 modeli smartwatchy, do których są bezpłatne dedykowane aplikacje przygotowane przez producenta.

 

– Cieszymy się, że globalni producenci, planując działania w Europie, stawiają na siłę i doświadczenie dystrybucyjne Grupy AB. Każda nowa umowa to dla nas potwierdzenie naszych kompetencji. Z radością poszerzamy więc nasze portfolio o produkty marki Amazfit. Dzięki temu nasi partnerzy mogą zwiększyć atrakcyjność swojej oferty na rynku.  – zaznacza Jarosław Słowiński Purchasing Director w AB S.A.

 

 

Marka Amazfit i jej oferta produktowa

Obecnie produkty Amazfit są dostępne i używane przez osoby aktywne fizycznie w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie.

 

– Nawiązanie współpracy z AB, to kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marki Amazfit na polskim rynku. Nasze smartwatche, a także inne produkty, które mamy w swoim portfolio są cenione przez polskich klientów, co znajduje potwierdzenie w branżowych rankingach i motywuje nas do dalszych działań. Dzięki współpracy zapewnimy dostęp produktów Amazfit do szerszej grupy partnerów i resellerów. – podkreśla Maciej Deka, Country Manager w Zepp Health.

 

Grupa AB przewiduje, że w najbliższym czasie poszerzy swoją ofertę o kolejne produkty od Amazfit.

 

Innowacje zmieniające oblicze świata, budowa bardziej ekologicznego i inteligentnego świata, głównymi tematami Huawei Global Analyst Summit.