AB jako pierwszy dystrybutor IT na świecie udostępnia partnerom Program HP Amplify Data Insights
Grupa AB, największy dystrybutor rozwiązań IT i elektroniki w Europie Środkowo-Wschodniej, we współpracy z HP Inc. przygotował specjalne narzędzie, które wspiera dynamiczny rozwój partnerów w sprzedaży. To kolejny projekt z zakresu usług z wartością dodaną wdrożony przez AB. Program ma zrewolucjonizować wsparcie, jakie resellerzy AB mogą zaoferować swoim klientom, czyniąc je prostszym, wygodniejszym i bardziej efektywnym.
Budowa trwałych relacji, rozpowszechnianie najnowszej wiedzy i wdrażanie innowacyjnych narządzi wspierających biznes – to dziś jedne z kluczowych elementów skutecznej dystrybucji. Najwyższe standardy w tym obszarze wyznacza Grupa AB, rozwijając się jako nowoczesny dystrybutor, czyli Dystrybutor 4.0. Potwierdzeniem tego jest właśnie udostępniony Program HP Amplify Data Insights.
Zamysłem twórców Programu – tj. producenta HP Inc. i AB S.A. – było stworzenie intuicyjnej platformy, która pomoże w zwiększeniu efektywności planowania sprzedaży i skuteczności kampanii marketingowych przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej prostoty. Co istotne, Program swoim Resellerom jako pierwszy dystrybutor na świecie udostępniło AB.
“Program HP Amplify Data Insights to cała koncepcja, która pozwala za naszym pośrednictwem wznieść współpracę Resellerów z klientami na wyższy poziom. Podstawą tego programu jest platforma zaimplementowana na ABOnline – mówi Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. – Narzędzie dzięki zaawansowanej analityce, licznym funkcjom i wsparciu sztucznej inteligencji proponuje naszym Klientom potencjalne transakcje, automatyzując proces analizy historii sprzedażowej produktów HP z uwzględnieniem typu sprzedanej oferty. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe narzędzie stanie się niezastąpionym wsparciem w codziennych działaniach sprzedażowych wszystkich sprzedawców rozwiązań HP Inc”.
Program ma wiele korzyści biznesowych. Najważniejsze z nich to:
- Identyfikacja i kwalifikacja nowych szans na transakcje z ofertą HP na podstawie zaawansowanych analiz (np. „kończących się gwarancji” zakończonych sprzedaży, „końca wsparcia Windows” aktualizacji licencji oraz zachowań klientów) i jednoczesne oferowanie produktów do dalszej sprzedaży.
- Cross selling: HP Amplify Data Insights analizuje dotychczasowe zakupy, sugerując klientom dodatkowe rozwiązania i produkty kompatybilne z zakupionym już sprzętem i dopasowane dokładnie do potrzeb konkretnego klienta.
- Zwiększone szanse sprzedażowe: narzędzie umożliwia precyzyjną analizę rynku oraz identyfikację klientów, „szybkie zapytanie o cenę na rekomendowane produkty” co znacząco zwiększa możliwości sprzedażowe.
Narzędzie jest już gotowe i dostępne. Szczegóły na ABOnline: http://www.ab.pl/r/1897