Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

AB jako pierwszy dystrybutor IT na świecie udostępnia partnerom Program HP Amplify Data Insights!

Grupa AB – największy dystrybutor rozwiązań IT i elektroniki w Europie Środkowo-Wschodniej we współpracy z HP Inc. przygotował specjalne narzędzie, które wspiera dynamiczny rozwój partnerów w sprzedaży. To kolejny projekt z zakresu usług z wartością dodaną wdrożony przez AB. Program ma zrewolucjonizować wsparcie, jakie resellerzy AB mogą zaoferować swoim klientom, czyniąc je prostszym, wygodniejszym i bardziej efektywnym. 

Budowa trwałych relacji, rozpowszechnianie najnowszej wiedzy i wdrażanie innowacyjnych narządzi wspierających biznes – to dziś jedne z kluczowych elementów skutecznej dystrybucji. Najwyższe standardy w tym obszarze wyznacza Grupa AB, rozwijając się jako nowoczesny dystrybutor, czyli Dystrybutor 4.0. Potwierdzeniem tego jest właśnie udostępniony Program HP Amplify Data Insights.

W zamyśle twórców Programu – tj. producenta HP Inc. i AB S.A. było stworzenie intuicyjnej platformy, która pomoże w zwiększeniu efektywności planowania sprzedaży i skuteczności kampanii marketingowych przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej prostoty. Co istotne, Program swoim Resellerom jako pierwszy dystrybutor na świecie udostępniło AB.

 

Czym jest Program HP Amplify Data Insights i jakie ma korzyści?

– Program HP Amplify Data Insights to cała koncepcja, która pozwala za naszym pośrednictwem wznieść współpracę Resellerów z klientami na wyższy poziom. Podstawą tego programu jest platforma zaimplementowana na ABOnline – mówi Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. – Narzędzie dzięki zaawansowanej analityce, licznym funkcjom i wsparciu sztucznej inteligencji proponuje naszym Klientom potencjalne transakcje, automatyzując proces analizy historii sprzedażowej produktów HP z uwzględnieniem typu sprzedanej oferty. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe narzędzie stanie się niezastąpionym wsparciem w codziennych działaniach sprzedażowych wszystkich sprzedawców rozwiązań HP Inc.

 

Program ma wiele korzyści biznesowych. Najważniejsze z nich to:

  • Identyfikacja i kwalifikacja nowych szans na transakcje z ofertą HP na podstawie zaawansowanych analiz (np. „kończących się gwarancji” zakończonych sprzedaży, „końca wsparcia Windows” aktualizacji licencji oraz zachowań klientów) i jednoczesne oferowanie produktów do dalszej sprzedaży.
  • Cross selling: HP Amplify Data Insights analizuje dotychczasowe zakupy, sugerując klientom dodatkowe rozwiązania i produkty kompatybilne z zakupionym już sprzętem i dopasowane dokładnie do potrzeb konkretnego klienta.
  • Zwiększone szanse sprzedażowe: narzędzie umożliwia precyzyjną analizę rynku oraz identyfikację klientów, „szybkie zapytanie o cenę na rekomendowane produkty” co znacząco zwiększa możliwości sprzedażowe.

Narzędzie jest już gotowe i dostępne. Jeżeli więc sprzedajesz produkty HP, dystrybutor AB S.A. zachęca do korzystania z HP Amplify Data Insights. Szczegóły na ABOnline: http://www.ab.pl/r/1897

 

IT Champions 2024 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!