AB Możliwości i Rozwój 2024: „Frekwencja ponad 400 gości pokazuje, jak bardzo takie wydarzenia na rynku IT są potrzebne” – podkreśliła, oceniając wydarzenie Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w AB S.A.
VII edycja tego wydarzenia AB Możliwości i Rozwój przyciągnęła przedstawicieli czołowych firm z branży IT. Grupa AB, największy dystrybutor IT w Polsce, po raz kolejny zgromadziła w jednym miejscu partnerów, vendorów, resellerów i integratorów, tworząc przestrzeń sprzyjającą wymianie doświadczeń oraz nawiązywaniu nowych kontaktów. O wydarzeniu, dla IT Reseller TV, opowiada Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w AB.
Podczas wydarzenia nie zabrakło doskonale przygotowanej strefy prezentacyjnej, która umożliwiła uczestnikom zapoznanie się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami oferowanymi przez partnerów AB. Strefy te były nie tylko miejscem prezentacji produktów, ale także przestrzenią do konstruktywnych rozmów i negocjacji.
„Siódma edycja konferencji AB Możliwości i rozwój to największe wydarzenie w branży IT, które na stałe wpisało się w kalendarz eventów. W tym roku spotykamy się w Warszawie, a głównym motywem tegorocznej konferencji jest hasło Bezpieczne podróże w cyberprzestrzeni” – powiedziała Patrycja Gawarecka, AB – „Konferencja AB Możliwości i Rozwój to doskonała okazja do bezpośrednich spotkań, rozmów, wymiany informacji o tym, co się będzie działo na rynku, o trendach i o wyzwaniach, które nas czekają. Tegoroczna frekwencja ponad 400 osób pokazuje, jak bardzo takie wydarzenia na rynku IT są potrzebne. Gościmy dzisiaj przedstawicieli segmentu SMB i największych vendorów w naszej ofercie. Podczas tegorocznej konferencji możemy zobaczyć produkty i rozwiązania na stoiskach ponad 40 vendorów. Możemy posłuchać wywiadów w studiu telewizyjnym, to nowość tegorocznej konferencji, jak również ustawić spotkanie pod hasłem Speed Business Meeting. To doskonała okazja do tego, żeby pogłębić współpracę z danym producentem, jak też porozmawiać o tym, co nas czeka w przyszłości.”
Przyznajemy, że chociaż spotkania 1:1 są widoczne na wielu wydarzeniach branżowych, to niemal nigdzie nie są częścią agendy. Szczególną wartość wydarzeniu nadały spotkania w formule Speed Business Meeting, które umożliwiły uczestnikom bezpośrednią interakcję z przedstawicielami firm i partnerów. To okazja, aby omówić kluczowe kwestie biznesowe, nawiązać nowe relacje i pogłębić już istniejące współprace. W trakcie wydarzenia zaplanowano ponad 150 takich spotkań. Te indywidualne rozmowy, w połączeniu z bogatym programem merytorycznym, sprawiły, że AB Możliwości i Rozwój 2024 po raz kolejny okazało się sukcesem, który będzie mieć realny wpływ na dalszy rozwój branży.