„AB Możliwości i Rozwój to doskonałe miejsce by porozmawiać i nawiązać nową współpracę partnerską” – ocenił konferencję Jacek Kalczyński, B2B Country Lead w Logitech

Lider polskiego rynku dystrybucji IT, firma AB, po raz kolejny zorganizowała konferencję “AB Możliwości i Rozwój”. Jest to wydarzenie dla partnerów i vendorów, współpracujących z wrocławską firmą. Dlatego wśród nich nie mogło zabraknąć lidera rozwiązań wideokonferencyjnych, firmy Logitech.

Logitech to firma, której urządzenia są niezwykle popularne – od domowych myszek, klawiatur i słuchawek, przez wszelkiego rodzaju rozwiązania do rozmów i wideokonferencji – tak w wydaniu konsumenckim, jak i biznesowym. Znaczenie tego obszaru wzrosło wydatnie podczas pandemii, a dziś Logitech jest firmą, która kapitalizuje na rosnącej popularności pracy hybrydowej. Dlatego też, na konferencji AB Możliwości i Rozwój nie mogło zabraknąć przedstawicieli tej popularnej marki. Przed kamerami IT Reseller TV firmę Logitech reprezentował Jacek Kalczyński, B2B Country Lead.

 

„Opowiadaliśmy dziś o wielu nowościach, które pojawiły się w segmencie wideo, takich jak Logitech RallyBar Huddle czy Logitech Sight. Zainteresowaniem cieszyły się także tzw. combo z działu personal workspace, takie jak MK650 czy MK370” – powiedział Jacek Kalczyński, Logitech – (…) „Jest to doskonałe miejsce by porozmawiać nie tylko o naszych produktach, ale by nawiązać nową współpracę partnerską i ugruntować ją. (…) Wiele dzisiejszych rozmów to początek owocnej współpracy”

 

 

AB, największy dystrybutor na polskim rynku, po raz kolejny zorganizował swoje wydarzenie z cyklu AB Możliwości i Rozwój. Jak co roku konferencja przyciągnęła wielu partnerów firmy, zarówno resellerów, jak i współpracujących z AB vendorów. Tym razem było to wydarzenie rekordowe, które zgromadziło wielu uczestników rynku IT w Polsce. Organizatorzy jeszcze podnoszą sobie poprzeczkę, zapowiadając, że przyszłoroczna edycja przyćmi tę, którą mogliśmy obserwować w tym roku w Krakowie:

„AB Możliwości i Rozwój 2023 to doskonała okazja by spotkać się, porozmawiać o najnowszych trendach, podzielić się doświadczeniami i zbudować nowe relacje” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.