Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

AB S.A. dystrubutorem marki Xiaomi, po Czechach i Słowacji przyszedł czas na rynek w Polsce

Czołowy polski dystrybutor podał informację o podpisaniu umowy o współpracy z Xiaomi. Chińska firma, której urządzenia znakomicie odnalazły się na polskim rynku już wiele lat temu, zyskała potężnego sojusznika. 

AB S.A. będzie dystrybuować najnowsze smartfony, rozwiązania smart home, hulajnogi elektryczne, smartwatche i wiele innych kategorii produktowych, które ma w swoim portfolio Xiaomi. AB tym samym dywersyfikuje ofertę, w której dotychczas znajdowało się wiele rozwiązań konkurencyjnych wobec produktów Xiaomi – chociażby smartfony Apple’a. Biorąc pod uwagę popularność Xiaomi w Polsce, wrocławski dystrybutor może spodziewać się dalszego wzrostu przychodów.

 

Cieszymy się mogąc powitać pełną ofertę Xiaomi w AB. Wierzymy, że połączenie naszej siły dystrybucji i doświadczenia wraz z funkcjonalnością i nowoczesnością oferty Xiaomi, da satysfakcjonujące wyniki biznesowe – mówi Zbigniew Mądry, COO i Wiceprezes Grupy AB.

 

 

Te natomiast już teraz są imponujące – firma zamknęła Q1 2023 z wynikiem 3,5 mld zł przychodów ze sprzedaży, mogąc pochwalić się zyskiem na poziomie 32 mln zł. Wprawdzie rynek smartfonów, głównej kategorii produktowej Xiaomi, w ostatnim czasie się kurczy, jednak przewidywane przez analityków odbicie, ma pojawić się pod koniec roku.

Nie jest to pierwsza współpraca AB i Xiaomi. Wrocławski dystrybutor w zeszłym roku rozpoczął sprzedaż smartfonów i innych urządzeń chińskiej firmy w Czechach i na Słowacji.

 

„Najbardziej dynamiczna branża na świecie” – podkreśla Andrzej Przybyło, prezes Grupy AB, gość specjalny naszego nowego podcastu IT Reseller Insight