Poly to ceniona marka rozwiązań rodem z USA. Jej produkty usprawniają działanie w różnych trybach pracy, tak, aby każdy mógł skutecznie realizować zadania w hybrydowym środowisku teraz i w przyszłości. Portfolio marki tworzą urządzenia wideokonferencyjne, kamery i słuchawki, zestawy słuchawkowe i systemy komunikacji głosowej.
– Dostępność rozwiązań Poly w Grupie AB z pewnością ucieszy naszych partnerów handlowych i resellerów, ponieważ Poly to rozpoznawalny i wiodący dostawca technologii konferencyjnych i wideokonferencyjnych – mówi Zbigniew Mądry, COO – Wiceprezes Grupy AB. – W efekcie oferta AB ułatwiająca zarówno wielowymiarową pracę w biurze, jak i pracę zdalną z domu, jest kompleksowa i atrakcyjna. Wierzę też, że ta współpraca pozwoli dotrzeć Poly do nowego, szerszego grona odbiorców w Polsce.
Obecnie w ofercie AB dostępne są słuchawki marki Poly oraz rozwiązania do telekonferencji takie m.in. jak: Videobar-y, czyli kamery z mikrofonami do salek konferencyjnych (w zależności od wielkości pomieszczenia), głośniki używane do rozmów przez kluczowe platformy do komunikacji i inne produkty.
Dzięki niedawnemu przejęciu Poly przez HP, sprzęt taki jak laptopy, monitory HP, które także dostępne są w AB, wraz z rozwiązaniami Poly stanowią całościowy, uzupełniający się ekosystem biurowy. Produkty Poly są intuicyjne i bezpośrednio łączą się z kluczowymi platformami komunikacyjnymi takimi jak: Zoom, Google i Teams.
Szczegóły i oferta dostępna jest na ABOnline: http://www.ab.pl/r/1771