Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

AB S.A. rozwija program iLeader popularyzując rozwiązania Apple.

Sprzęt Apple zyskuje na popularności, a olbrzymia część urządzeń tego producenta, które trafiają na nasz rynek, nim trafi do użytkownika końcowego, przechodzi przez magazyny AB S.A. Rozmawiamy z opiekującym się tą marką product managerem z AB S.A., Pawłem Klimkiem. 

 

Jak wygląda dziś program iLeader? Czy rozwiązania Apple są wybierane w sektorze w małych i średnich przedsiębiorstwach?

Od czasu naszej ostatniej rozmowy (red. w lutym 2021) program iLeader stał się jeszcze silniejszą pozycją na rynku. Wiele firm od startu projektu aktywnie działa z kompleksową ofertą Apple. Zauważamy wśród klientów wyraźną chęć zdobywania wiedzy o urządzeniach, usługach i ekosystemie Apple. AB S.A. odpowiada na te potrzeby i poszerza zakres szkoleń, wykorzystując Centrum Kompetencyjne. W ramach przedsięwzięcia iLeader współpracujemy z certyfikowanymi trenerami Apple. Doceniamy fakt, że wielu klientów zainteresowanych jest komplementarną ofertą – od Apple Watcha, przez iPhone’a, iPada, aż po Maca, akcesoria i usługi do wybieranych produktów.

Jaka linia biznesowa jest najpopularniejsza dla małych i średnich przedsiębiorstw?

Obserwujemy w Polsce coraz większą popularność MacBooka. Dzisiejsze konkurencyjne środowisko wymaga od nas sprawdzonych rozwiązań, które wesprą właścicieli firm w rozwiązywaniu zadań, tak aby mogli skupić się na swojej pracy.

Apple doceniane jest przez przedsiębiorców za znakomite oprogramowanie. Wyjmując nowego MacBooka z pudełka i logując się na tym samym koncie iCloud, którego używamy na iPhonie możemy natychmiast korzystać ze zgromadzonych plików, dokumentów, zdjęć. Automatycznie mogą zostać zsynchronizowane wszystkie aplikacje np. z naszymi notatkami, przypomnieniami. Wielu użytkowników sądzi, że preinstalowane aplikacje wraz z kupnem nowego MacBooka, iPada, iPhone’a wystarczają do prowadzenia własnego biznesu. Wszystkie te aplikacje są darmowe i dostępne po pierwszym uruchomieniu. Bezproblemowa integracja między wszystkimi urządzeniami od Apple tworzy unikalny ekosystem.

 

Apple ma opinię marki luksusowej. Jak klienci reagują na dość wysokie ceny urządzeń?

Apple posiada dużą wartość rezydualną, co sprawia, że nawet w momencie, którym będziemy chcieli zaktualizować swoje urządzenia o najnowsze modele, mają one wysoką wartość handlową. Poza tym Apple w ostatnim czasie stale zwiększa portfolio urządzeń i użytkownicy mogą wybierać między urządzeniami przenośnymi z linii MacBook Air oraz MacBook Pro. Urządzenia stacjonarne reprezentują Mac Mini, iMac, Mac Pro. Warto wspomnieć o ultrawysokiej wydajności nowych chipów M1 Pro i M1 Max zarezerwowanych dla najbardziej wymagających użytkowników i powalającym klientom realizować złożone zadania przez wiele lat.

 

Co z obawą przejścia z innego systemu operacyjnego na macOS?

Producent dla każdego użytkownika zapewnia trzy miesięczne wsparcie techniczne za pomocą bezpłatnej infolinii. Dla najbardziej wymagających Apple oferuje pakiety Apple Care, które wydłużają okres wsparcia do trzech lat dodatkowo wydłużając gwarancję.
Jeżeli uważasz, że Twoja firma może rozszerzyć działalność o produkty i usług Apple zapraszamy do odwiedzenia strony www.ileader.ab.pl

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!