Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

AB S.A. zorganizowało najważniejsze targi branży RTV/AGD – IV Edycja AB Innovation Days w Karpaczu za nami.

AB Innovation Days, najważniejsze targi branży RTV/AGD, w ostatni majowy weekend zgromadziły prawie 500 gości i ponad 40 wystawców. Czwarta edycja wydarzenia odbyła się w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu, gdzie zaprezentowano trendy, które będą obowiązywać w najbliższych miesiącach oraz nowości w branży RTV/AGD. Po raz pierwszy pokazano również produkty gamingowe, których rynek dynamicznie rośnie.  

 

Tegoroczne AB Innovation Days tradycyjnie odbyły się w cenionej formule, łącząc sesje szkoleniowe i pokaz nowości rynku RTV/AGD. Każda edycja targów jest jednak inna, tak jak zmieniają się trendy w branży. W tym roku nowością była prezentacja produktów gamingowych, których oferta oraz popularność dynamicznie rośnie. Wśród prezentowanych propozycji dla graczy nie mogło zabraknąć legendarnej marki Optimus, należącej do Grupy AB, która pokazała linię e-sport dedykowaną miłośnikom gier.

 

 

 

Kolejnym wyróżnikiem targów była  możliwość  poznania planów i wizji rozwoju ogólnopolskiej sieci franczyzowej Kakto oferującej produkty RTV/AGD. Słuchacze wykładów dowiedzieli się, jakie wsparcie w jej ramach oferuje swoim partnerom wrocławski dystrybutor oraz zaznajomili się z możliwościami oferowanych im narzędzi e-commerce. Ponadto przedstawiciele GfK Polonia, renomowanego instytutu badawczego, szczegółowo omówili obowiązujące trendy na rynku dóbr trwałego użytku.

 

– Organizując pierwszą edycję AB Innovation Days dopiero zaczynaliśmy naszą aktywność w branży RTV/AGD.  Jednak od początku naszej strategii rozwoju tego segmentu dystrybucji zakładaliśmy, że poprzez m.in. takie wydarzenia jak te targi AB będzie odgrywać znaczącą rolę na rynku RTV/AGD. Obecnie osiągnęliśmy silną pozycję, czego potwierdzeniem był bardzo wysoki – o ponad 80% r/r –  wzrost sprzedaży produktów w segmencie AGD/RTV. Dzieje się tak dlatego, że w naszej ofercie mamy praktycznie wszystkie czołowe marki oraz stale poszerzamy ofertę produktów na wyłączność, które są bardzo cenione przez naszych partnerów. Jednak w biznesie najważniejsi są ludzie. Od początku postawiliśmy na dedykowany zespół handlowców rozumiejący rynek RTV/AGD. Widzimy ponadto, że zaproponowana formuła AB Innovation Days jest doskonałą okazją do integracji całej branży i rozmów z partnerami oraz producentami – mówi Andrzej Przybyło, prezes zarządu AB S.A.

 

 

W części targowej AB Innovation Days kilkuset gości odwiedziło ponad czterdzieści stoisk wystawców, gdzie prezentowane były nie tylko nowości produktowe, ale także trendy rozwoju branży RTV/AGD. Wszystko w myśl hasła przewodniego targów: „zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. W telewizyjnym Studio AB, prowadzonym przez znanego dziennikarza Macieja Kurzajewskiego,   przeprowadzono wiele rozmów z ekspertami i liderami rynku. Targowa telewizja transmitowała także aktualne wydarzenia odbywające się przy stoisk wystawców.

 

Zwieńczeniem targów AB Innovation Days była uroczysta Gala, w trakcie której zaproszeni goście bawili się w rytmie tanecznych przebojów gwiazdy wieczoru Kate Ryan.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://id.ab.pl/