Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ABC DATA publikuje wyniki za luty 2019 – Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży wypracowane przez Grupę Kapitałową ABC Data wyniosły 334 mln PLN.

ABC DATA publikuje wyniki za luty 2019 – Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży wypracowane w lutym 2019 r. przez Grupę Kapitałową ABC Data wyniosły 334 mln PLN. Szacunkowy wynik sprzedaży osiągnięty przez ABC Data w lutym 2019 jest wyższy o ok. 9% w porównaniu do lutego 2018 (+28 mln PLN).

 

Narastająco za okres styczeń-luty 2019 sprzedaż wyniosła 678 mln PLN, co jest wynikiem porównywalnym do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na wyższą sprzedaż w lutym bieżącego roku przełożył się przede wszystkim wzrost w obszarach nowych technologii mobilnych (+50% r/r) oraz VAD (+17% r/r). W sektorach hardware i komponenty Grupa zanotowała natomiast jednocyfrowe spadki sprzedaży rok do roku.

 

“Zgodnie z naszymi przypuszczeniami wyhamowują spadki sprzedaży – w ujęciu rok do roku – w obszarach komponentów i hardware. Coraz mniej odczuwalny jest efekt wysokiej bazy z porównywalnego okresu 2018 roku, wynikającej z dużego popytu na karty graficzne w tamtym okresie. Nadal utrzymuje się jednak niższa dostępność procesorów jednego z głównych producentów, co ma istotny wpływ na podaż komponentów. Luty był za to kolejnym miesiącem w którym notowaliśmy znaczące wzrosty w obszarze technologii mobilnych. Wynikają one przede wszystkim z dynamicznie rosnącej sprzedaży smartfonów wiodących producentów oraz są pochodną nowo podpisanych przez Spółkę kontraktów.” – komentuje Ilona Weiss, prezes zarządu ABC Data S.A.