Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ABC DATA publikuje wyniki za pierwszy kwartał 2019 – Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży wypracowane przez Grupę Kapitałową ABC Data wyniosły 1 031 mln PLN.

W marcu 2019 szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży wypracowane przez Grupę Kapitałową ABC Data wyniosły 353 mln PLN. Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży za cały I kwartał 2019 wyniosły natomiast 1 031 mln PLN.  

 

Szacunkowy wynik sprzedaży osiągnięty przez ABC Data w marcu 2019 jest wyższy o ok. 3% w porównaniu do marca 2018 (+9,7 mln PLN). Sprzedaż w I kwartale 2019 wyniosła 1.031 mln PLN, co oznacza wzrost również o ok. 3% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego (+28 mln PLN). W związku implementacją Międzynarodowego Standardu Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) 15, dane porównawcze za styczeń, luty i marzec 2018 zostały przekształcone z uwzględnieniem sprzedaży agencyjnej za ten okres.

 

Marzec to kolejny miesiąc potwierdzający trend, który obserwujemy od pewnego czasu, czyli dynamiczny wzrost w obszarze technologii mobilnych. To efekt ciągłego poszerzania naszej oferty smartfonów czołowych globalnych producentów oraz urządzeń ekosystemowych – komentuje Ilona Weiss, prezes zarządu ABC Data S.A.W przypadku pozostałych linii produktowych, wyniki sprzedażowe są zgodne z naszymi założeniami na ten okres.

 

Największy wzrost sprzedaży w marcu 2019 roku Grupa Kapitałowa ABC Data zanotowała w obszarze nowych technologii mobilnych (+87% r/r). Sprzedaż komponentów, w ujęciu rok do roku, była płaska, natomiast niższe wyniki odnotowano w sektorach VAD i hardware. Biorąc pod uwagę cały pierwszy kwartał 2019 roku, obszar nowych technologii mobilnych zanotował wzrost sprzedaży o 58% rok do roku.