Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ABC Data realizuje w maju 330 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży – przychody zgodne z założeniami.

ABC Data osiągnęła w maju 2017 roku 330 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Jest to wielkość zgodna z założeniami Spółki, będącymi podstawą przedstawionej prognozy wyników finansowych na rok 2017.

 

Spółka w maju br. uzyskała wzrost sprzedaży krajowej w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku o ponad 3 mln PLN. Analizując strukturę przychodów w poszczególnych kategoriach produktowych ABC Data zanotowała wzrost sprzedaży w grupie komponentów oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. – Przychody ze sprzedaży w maju br. odpowiadają naszym oczekiwaniom, a nawet przekraczają założenia budżetu operacyjnego, na podstawie którego opracowaliśmy prognozę wyników na ten rok  – mówi Ilona Weiss, Prezes Zarządu ABC Data S.A.

 

Zgodnie z opublikowaną w maju prognozą skonsolidowanych wyników finansowych, Grupa Kapitałowa ABC Data zamierza osiągnąć w 2017 roku ponad 4 468 mln PLN przychodów ze sprzedaży. Poziom realizacji przychodów w pierwszych pięciu miesiącach 2017 roku w stosunku do prognozowanego rocznego wyniku kształtuje się na zbliżonym poziomie co w ubiegłym roku. – Jesteśmy zadowoleni z wypracowanych przychodów, ale trzeba pamiętać, że w dystrybucji kluczowa jest wysoka marżowość. Jest ona nawet ważniejsza od wielkości przychodów ze sprzedaży, dlatego w ABC Data celowo eliminujemy transakcje z niskim poziomem marży. Takie działanie pozwala nam od dłuższego czasu wypracowywać jedną z najwyższych marż ze sprzedaży wśród polskich dystrybutorów– dodaje Ilona Weiss.

 

Obecnie Spółka, poza podstawową działalnością, koncentruje się na rozwoju przewag konkurencyjnych w kluczowych dla niej obszarach tj. cloud, e-commerce, mobile i VAD. Na poziom przychodów wpływa również konsekwentna eliminacja transakcji o podwyższonym ryzyku. Bezpieczeństwo transakcji w długim okresie ma dla ABC Data kluczowe znaczenie, dlatego Spółka  nie realizuje transakcji, które nie spełniają wewnętrznych norm i procedur Grupy w zakresie zarządzania ryzykiem.