Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ABC Data z kwartału na kwartał zwiększa przychody ze sprzedaży. We wrześniu br. wypracowano 417 mln PLN przychodów ze sprzedaży.

ABC Data z kwartału na kwartał zwiększa przychody ze sprzedaży. ABC Data wypracowała we wrześniu 2017 roku 417 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 15% w stosunku do poprzedniego miesiąca. Łączny poziom skonsolidowanych przychodów w III kwartale 2017 roku jest wyższy o 2% w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku.

 

W III kwartale br. Grupa ABC Data zwiększyła przychody ze sprzedaży na większości rynków, w których jest bezpośrednio obecna. Największy, bo 11% wzrost sprzedaży r/r ABC Data osiągnęła na Węgrzech. Analizując strukturę przychodów w poszczególnych kategoriach produktowych ABC Data zanotowała największy wzrost sprzedaży w grupie komponentów, smartfonów, komputerów i urządzeń peryferyjnych, a także gamingu.

 

Zgodnie z zapowiedziami Zarządu, ABC Data konsekwentnie realizuje założenia na 2017 rok, będące podstawą prognozy skonsolidowanych wyników finansowych. Zgodnie z nią Grupa Kapitałowa ABC Data zamierza osiągnąć w 2017 roku ponad 4 468 mln PLN przychodów ze sprzedaży. Po pierwszych trzech kwartałach tego roku stosunek przychodów uzyskanych w tym okresie przez ABC Data w odniesieniu do prognozowanego rocznego wyniku wynosi 68% i jest na porównywalnym poziomie do ubiegłego roku.

 

W III kwartale 2017 roku spółka koncentrowała się na dalszym rozwoju kluczowych obszarów: mobile, usług z wartością dodaną, platformy chmurową oraz usług e-commerce. Obecnie trwają intensywne prace nad wprowadzeniem nowych funkcjonalności do mobilnej aplikacji m-InterLink, które zostaną zaprezentowane w IV kwartale 2017 roku.