Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Absolutnie kluczową sprawą jest transformacja cyfrowa polskich firm” podkreślił Andrzej Jankowski z firmy Intel podczas Akademi Integracji AB

Intel, z racji skali operacji i popularności produktów, to kluczowy partner dla wszystkich istotnych dystrybutorów IT – stąd obecność amerykańskiego producenta procesorów na Akademii Integracji AB nie powinna dziwić – zwłaszcza, że wiodącym tematem wydarzenia była AI. 

To już 19 edycja Akademii Integracji AB. Na miejsce tegorocznego wydarzenia wybrano postindustrialne przestrzenie starej cukrowni w Żninie, gdzie zgromadziło się ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów.

Sztuczna inteligencja była głównym tematem wydarzenia i przedmiotem dyskusji w jednej z dwóch debat. Jej wpływ na rzeczywistość biznesową, rynek pracy, charakter branży IT – dyskusja na ten temat przybiera w ostatnim czasie na sile i była też obecna na Akademii Integracji. Ze strony doskonale zaznajomionej z tematem firmy Intel na wydarzeniu organizowanym przez AB pojawił się Andrzej Jankowski, Artificial Intelligence Sales Engineer. Ekspert Intela zajmujący się sztuczną inteligencją stanął przed kamerą IT Reseller TV.

 

 

„Jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek komputerowy w Polsce? Ten temat bardzo ściśle wiąże się z transformacją cyfrową. (…) Absolutnie kluczowa jest transformacja cyfrowa polskich firm, bo tylko to zapewni im dane, właściwe procesy, by AI pomogła im pomogła w prowadzeniu biznesu” – powiedział Andrzej Jankowski, Artificial Intelligence Sales Engineer z firmy InteL – „AI rzeczywiście może pomóc. (…) systemy AI wykorzystywane są do optymalizacji działań – zmniejszenia kosztów prowadzenia działalności czy też wprowadzania nowych produktów”

 

Intel, jako jeden z partnerów AB S.A. wspierał merytorycznie wydarzenie także podczas debat. O całości wydarzenia w osobnym filmie opowiada natomiast Patrycja Gawarecka z AB:

„Jasna przyszłość przed rynkiem PC oraz rozwiązań do druku” – podkreśla Bernhard Fauser z HP Inc. w programie IT Reseller TV „Liderzy Branży”