Acer podsumował swoją sprzedaż monitorów. Firma sprzedała aż 200 000 monitorów – rosnąc na tym polu o 114%.
Acer może pochwalić się świetnymi wynikami w sprzedaży monitorów w Polsce. 114% wzrost to znacznie wyższy poziom niż w przypadku całości rynku monitorów w Polsce, który rósł o 24%.
Przez ostatni rok monitory sprzedawały się znakomicie. Kupowali je zarówno klienci biznesowi, pracownicy, którzy musieli przenieść swoje biura do domów, uczniowie i studenci przebywający na nauce zdalnej jak i entuzjaści elektroniki rozrywkowej. Dobrymi wynikami sprzedaży mogą pochwalić się wszyscy producenci obecni na rynku, jednak to właśnie Acer wyróżnia się wśród nich najbardziej.
Sprzedaż 200 tysięcy sztuk monitorów w Polsce zagwarantowała firmie 12% udziałów w rynku tego produktu. Co za tym idzie, Acer z piątej pozycji awansował na miejsce drugie w kategorii najczęściej wybieranych marek monitorów w Polsce w 2020 roku. Dla porównania, rok wcześniej firma sprzedała 96 tysięcy urządzeń tego typu. Pierwszy kwartał 2021 roku Acer również zaczął z przytupem. Do końca marca firma sprzedała ponad 60 tysięcy monitorów, plasując się tym samym na 3 miejscu wśród najpopularniejszych marek oferujących urządzenia tego typu, z udziałem 11,6% w rynku.
Czynnikiem, który miał największy wpływ na sprzedaż naszych monitorów jest stosunek jakości do ceny. Klienci doceniają nie tylko funkcjonalność konstrukcji oferowanych przez Acer urządzeń i ich atrakcyjne parametry, ale także fakt, że przekłada się to na komfort użytkowania i przystępną cenę – mówi Piotr Nowok, Product Manager w Acer Polska.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy cały rynek EMEA zanotował wzrost o 17% ze sprzedaży monitorów. W tym samym czasie Acer urósł w tym regionie o 23% i miał w nim udziały na poziomie 7,4%. Polska okazała się także piątym najlepszym krajem zbytu pośród państw europejskich, Bliskiego Wschodu i Afryki, przed którym plasują się już tylko Niemcy, Rosja, Wielka Brytania i Francja.