ACER z najwyższym standard usług serwisowych w 2017 roku – Priorytetem powrót naprawionego sprzętu w ciągu 5 dni.

Średnia ocena pracy konsultantów i techników oceniana jest na 84%. Składa się na nią łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta oraz jakość naprawy i produktu. Acer w 2017 roku utrzymywał wysoki standard naprawy urządzeń. Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

 

Powrót naprawionego sprzętu w ciągu 5 dni to priorytet

W grudniu 98%, a w listopadzie 97% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, a wyniki przekraczające 90% utrzymywały się przez większość roku. Tak szybka naprawa jest możliwa dzięki obecności 95% części do produktów Acer w serwisie ASPLEX we Wrocławiu, według danych za grudzień.

 

Standard usług na najwyższym poziomie

Według przeprowadzonej ankiety, w całym 2017 roku klienci wysoko oceniali jakość usług. Średnia ocena pracy serwisu wynosi 84%, a jej części to: łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy i jakość produktu.

 

Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator

Obecnie trwająca promocja oferuje gwarancję naprawy w door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin oraz modele z serii Predator. Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na: acer.pl/support