Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ACER z najwyższym standard usług serwisowych w 2017 roku – Priorytetem powrót naprawionego sprzętu w ciągu 5 dni.

Średnia ocena pracy konsultantów i techników oceniana jest na 84%. Składa się na nią łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta oraz jakość naprawy i produktu. Acer w 2017 roku utrzymywał wysoki standard naprawy urządzeń. Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

 

Powrót naprawionego sprzętu w ciągu 5 dni to priorytet

W grudniu 98%, a w listopadzie 97% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, a wyniki przekraczające 90% utrzymywały się przez większość roku. Tak szybka naprawa jest możliwa dzięki obecności 95% części do produktów Acer w serwisie ASPLEX we Wrocławiu, według danych za grudzień.

 

Standard usług na najwyższym poziomie

Według przeprowadzonej ankiety, w całym 2017 roku klienci wysoko oceniali jakość usług. Średnia ocena pracy serwisu wynosi 84%, a jej części to: łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy i jakość produktu.

 

Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator

Obecnie trwająca promocja oferuje gwarancję naprawy w door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin oraz modele z serii Predator. Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na: acer.pl/support