Action S.A. – Rozwój marek własnych poprzez konsolidację, jednym z trzech elementów nowej strategii opisanej w planie restrukturyzacyjnym.
Rozwój marek własnych poprzez konsolidację, jednym z trzech elementów nowej strategii opisanej w planie restrukturyzacyjnym. W nawiązaniu do opublikowanego raportu bieżącego, a także do planów dot. konsolidacji w Grupie Kapitałowej Action S.A. której głównym celem jest rozwój marek, zwiększenie marży oraz ograniczenie kosztów otrzymaliśmy komentarz ze strony Zarządu ACTION S.A.
„4 lipca br. sędzia-komisarz zatwierdził nasz plan restrukturyzacyjny, którego znaczną część już wykonaliśmy. Zatwierdzenie tego planu było jednak konieczne, aby podjąć kroki finalizujące jego całkowitą realizację. Chodzi o ogłoszony 28 lipca proces konsolidacji w GK Action S.A.” – komentuje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.
„Oznacza ona, że Actina, Sferis i gram.pl zostaną połączone z ACTION S.A. Dzięki tym zmianom Actina, Sferis i gram.pl staną się silnymi markami własnymi należącymi do ACTION S.A. i w takiej postaci będą komunikowane do odbiorców. Rozwój marek własnych to jeden z trzech elementów naszej nowej strategii opisanej w planie restrukturyzacyjnym.” – dodał Sławomir Harazin.