Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Action S.A. – Stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet – Dominika Kopycka przejmuje kierownictwo nad markami Activejet i Actis.

Zarząd Action S.A., w ramach konsolidacji struktury i ograniczania kosztów w postępowaniu sanacyjnym, podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Natomiast strategia obu marek należących do polskiego dystrybutora pozostała bez zmian.

 

„W planie restrukturyzacyjnym Action obiecaliśmy naszym partnerom i rynkowi, że zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać silną pozycję Activejet, ale także jeszcze ją wzmocnić. Podstawy strategii zatem nie zmieniają się – stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet. Jedyne co uległo zmianie to struktura zarządzania, a w związku z tym i ludzie.” – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

 

Marka Activejet istnieje na rynku od 2002 roku i jest dziś liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Początkowo w jej portfolio znajdowały się materiały eksploatacyjne do drukarek. Z czasem oferta marki z biało-czerwonym logo rozszerzyła się na inne kategorie produktowe, w tym wiodące oświetlenie i zasilanie. Dziś portfolio Activejet liczy ponad 1600 produktów. W 2017 r., w wyniku rebrandingu, marka Activejet i Actis odświeżyły z sukcesem i wzmocniły swoją identyfikację wizualną.

 

Według danych firmy badawczej IDC za pierwsze półrocze 2017 w kategorii zamienne tusze i tonery, Activejet utrzymał pozycję lidera i wraz z marką Actis osiągnął w tym czasie łącznie 31,6 proc. ilościowego udziału w rynku. Dotychczasowe obowiązki Rafała Ornowskiego, Pełnomocnika Zarządu ds. Marki, przejęła Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

 

– Bardzo dziękuję Rafałowi Ornowskiemu za współtworzenie marki Activejet i życzę powodzenia Dominice Kopyckiej, która przejęła jego obowiązki – dodaje S. Harazin.