Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Action S.A. ułatwia swoim partnerom, sprzedaż w sieci! Polski dystrybutor oferuje dwukierunkową integrację przy jednoczesnej automatycznej  z największymi platformami sprzedażowymi e-Commerce w Polsce przy jednoczesnej automatycznej integracji ze swoją ofertą!

Action S.A. nawiązał współpracę z dostawcą oprogramowania do e-commerce, firmą RedCart, która oferuje dwukierunkową integrację z największymi platformami sprzedażowymi w Polsce przy jednoczesnej automatycznej integracji z ofertą dystrybutora.

 

Obsługa sprzedaży na takich platformach jak Allegro przy jednoczesnym sprawnym prowadzeniu handlu we własnym e-sklepie to często duże wyzwanie. Dzięki współpracy Action z RedCart proces ten może być dużo bardziej efektywny, bo oparty na dwukierunkowej integracji systemów obu firm.

 

– Szukaliśmy rozwiązania do e-commerce, które ułatwi pracę i zagwarantuje oszczędność czasu naszym klientom. Dzięki wypracowanej ofercie ze spółką RedCart jest to dziś możliwe. I co bardzo ważne, nasi klienci pierwszy rok mogą pracować w nowym modelu sprzedaży na preferencyjnych warunkach cenowych – komentuje Paweł Kopycki, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Sprzedaży w ACTION S.A.

 

RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych w modelu SaaS, czyli oprogramowania w roli usługi, co umożliwia łatwe rozpoczęcie biznesu e-commerce jego użytkownikom.

 

– Dla obecnych i przyszłych klientów Action S.A. przygotowaliśmy dwa pakiety abonamentowe, rozliczane w oparciu o prowizję od sprzedaży lub stałą miesięczną opłatę abonamentową oraz dwa pakiety dedykowane z wliczonym kosztem abonamentu. Pierwszy z nich, Silver zawiera podstawowy zakres funkcjonalności e-commerce. Natomiast drugi, Diamond to rozwiązanie dla bardziej wymagających, oczekujących jeszcze większego wsparcia ze strony RedCart – podsumowuje Dariusz Januszkiewicz CEO & Co-Founder w RedCart.pl.

 

Integracja Action z platformą RedCart daje jej partnerom łatwy dostęp do klientów ostatecznych, pełną obsługę wysyłki towaru z centrum logistycznego dystrybutora (droppshipping) i możliwość pozyskania nowych klientów w oparciu o portfolio e-sklepów współpracujących z firmą RedCart.

 

RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania sklepów internetowych oparta na modelu SaaS. Oznacza to, że sklepy nie wymagają instalacji na własnym serwerze, a funkcjonalności są dodawane i aktualizowane na bieżąco w ramach opłaconego co miesiąc abonamentu. Istotną gałęzią działań dla marki jest dropshipping. To model sprzedaży, w którym  dostawca wysyła produkt do Klienta. Rolą właściciela sklepu jest zbieranie zamówień i przesyłanie ich do hurtowni. Sprzedawca nie musi już magazynować produktów w wynajmowanej przez siebie przestrzeni. Kolejnym plusem jest stosunkowo niski próg wejścia na rynek oraz możliwość wybadania, jaki asortyment sprzedaje się najlepiej. Przedsiębiorca zyskuje swego rodzaju elastyczność.

 

https://itreseller.pl/itrnewgrupa-kapitalowa-action-s-a-z-szacunkowymi-obrotami-w-lutym-wysokosci-148-milionow-zlotych-przy-stabilnej-6-procentowej-marzy/