Action S.A. ułatwia swoim partnerom, sprzedaż w sieci! Polski dystrybutor oferuje dwukierunkową integrację przy jednoczesnej automatycznej  z największymi platformami sprzedażowymi e-Commerce w Polsce przy jednoczesnej automatycznej integracji ze swoją ofertą!

Action S.A. nawiązał współpracę z dostawcą oprogramowania do e-commerce, firmą RedCart, która oferuje dwukierunkową integrację z największymi platformami sprzedażowymi w Polsce przy jednoczesnej automatycznej integracji z ofertą dystrybutora.

 

Obsługa sprzedaży na takich platformach jak Allegro przy jednoczesnym sprawnym prowadzeniu handlu we własnym e-sklepie to często duże wyzwanie. Dzięki współpracy Action z RedCart proces ten może być dużo bardziej efektywny, bo oparty na dwukierunkowej integracji systemów obu firm.

 

– Szukaliśmy rozwiązania do e-commerce, które ułatwi pracę i zagwarantuje oszczędność czasu naszym klientom. Dzięki wypracowanej ofercie ze spółką RedCart jest to dziś możliwe. I co bardzo ważne, nasi klienci pierwszy rok mogą pracować w nowym modelu sprzedaży na preferencyjnych warunkach cenowych – komentuje Paweł Kopycki, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Sprzedaży w ACTION S.A.

 

RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych w modelu SaaS, czyli oprogramowania w roli usługi, co umożliwia łatwe rozpoczęcie biznesu e-commerce jego użytkownikom.

 

– Dla obecnych i przyszłych klientów Action S.A. przygotowaliśmy dwa pakiety abonamentowe, rozliczane w oparciu o prowizję od sprzedaży lub stałą miesięczną opłatę abonamentową oraz dwa pakiety dedykowane z wliczonym kosztem abonamentu. Pierwszy z nich, Silver zawiera podstawowy zakres funkcjonalności e-commerce. Natomiast drugi, Diamond to rozwiązanie dla bardziej wymagających, oczekujących jeszcze większego wsparcia ze strony RedCart – podsumowuje Dariusz Januszkiewicz CEO & Co-Founder w RedCart.pl.

 

Integracja Action z platformą RedCart daje jej partnerom łatwy dostęp do klientów ostatecznych, pełną obsługę wysyłki towaru z centrum logistycznego dystrybutora (droppshipping) i możliwość pozyskania nowych klientów w oparciu o portfolio e-sklepów współpracujących z firmą RedCart.

 

RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania sklepów internetowych oparta na modelu SaaS. Oznacza to, że sklepy nie wymagają instalacji na własnym serwerze, a funkcjonalności są dodawane i aktualizowane na bieżąco w ramach opłaconego co miesiąc abonamentu. Istotną gałęzią działań dla marki jest dropshipping. To model sprzedaży, w którym  dostawca wysyła produkt do Klienta. Rolą właściciela sklepu jest zbieranie zamówień i przesyłanie ich do hurtowni. Sprzedawca nie musi już magazynować produktów w wynajmowanej przez siebie przestrzeni. Kolejnym plusem jest stosunkowo niski próg wejścia na rynek oraz możliwość wybadania, jaki asortyment sprzedaje się najlepiej. Przedsiębiorca zyskuje swego rodzaju elastyczność.

 

https://itreseller.pl/itrnewgrupa-kapitalowa-action-s-a-z-szacunkowymi-obrotami-w-lutym-wysokosci-148-milionow-zlotych-przy-stabilnej-6-procentowej-marzy/