Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Activejet wraz z marką Actis liderami rynku w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych z największym 33% udziałem rynku w Polsce.

Klienci doceniają jakość – podsumowanie rynku druku. Niezależni eksperci są zgodni. To nie cena tuszu czy tonera do drukarki, a jego jakość wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe klientów. Z opublikowanych ostatnio danych IDC wynika, że największy udział w rynku druku w Polsce przypada tym graczom, którzy dbają o wysoką jakość swoich produktów.

 

Międzynarodowa firma analityczna IDC podsumowała polski rynek druku w drugim półroczu 2016 r. Z jej analiz wynika, że w tym okresie wartościowo cały rynek materiałów eksploatacyjnych pozostał na prawie takim samym poziomie jak w drugim półroczu 2015. Są jednak pierwsze oznaki dojrzałości tego rynku. Pierwszym jest z pewnością wzrost udziału w rynku oryginałów. Natomiast drugim, ogromne dysproporcje w udziale wartościowym i ilościowym alternatywy.

 

 

– Wyniki badań IDC wskazują, że produkty oryginalne zanotowały prawie 5-procentowy wzrost. Natomiast, jeśli chodzi o rynek materiałów zamiennych to wartościowo zaliczył on znaczny spadek, bo aż o 12 procent; ilościowo zaś zmniejszył się o 4,7 proc. w porównaniu z tym samym okresem w roku 2015 – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. Marki. – Zdecydowanie mniejsze spadki ilościowe wobec wartościowych wskazują na kontynuację walki cenowej na rynku. Widać wyraźnie, że klientom zaczyna coraz bardziej opłacać się zainwestować w dobrej klasy alternatywny tusz czy toner niż sięgać po produkt nieznanego pochodzenia, który w testach rynkowych nie może poszczycić się powtarzalną jakością czy wydajnością.

 

Activejet i Actis wciąż liderami. Z analizy IDC za drugie półrocze 2016 roku wynika, że liderem rynku w sprzedaży ilościowej niezmiennie pozostaje marka Activejet, która wraz z marką Actis ma ponad 33 proc. udziału w rynku.

 

– Ostatnio opublikowane statystyki IDC są dla nas bardzo ważne. Pokazują, że dbałość o produkty powtarzalnej, wysokiej jakości procentuje. Nie tylko w postaci takich wyróżnień jak ostatnio zdobyte nagrody (m.in. Złoty Laur Klienta czy Laur Internetu), ale także znajduje odzwierciedlenie w analizach rynkowych największych organizacji badawczych takich jak IDC – podsumowuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ACTION S.A. ds. Marki.