Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Adobe inwestuje w Synthesia, brytyjski startup związany z AI wideo

Adobe właśnie zainwestowało w Synthesia, obiecujący brytyjski startup specjalizujący się w technologii AI do tworzenia wideo. To partnerstwo ma na celu wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować sposób produkcji filmów. Firma nie ujawniła konkretnych kwot inwestycji.

Synthesia już teraz obsługuje ponad 70% firm z listy Fortune 100. Ich platforma umożliwia tworzenie profesjonalnych filmów z realistycznymi awatarami generowanymi przez sztuczną inteligencję. Użytkownicy mogą stworzyć własne awatary AI, korzystając ze studiów produkcyjnych Synthesia lub nawet bezpośrednio na swoich urządzeniach.

Adobe, gigant wyceniany na około 150 miliardów dolarów i znany z takich programów jak Photoshop czy Premiere Pro, często angażuje się w inwestycje w startupy. Wcześniej próbował przejąć Figmę za zawrotną kwotę 20 miliardów dolarów, ale ostatecznie wycofał się z transakcji ze względu na zastrzeżenia organów regulacyjnych. Europejska Komisja oraz brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) obawiały się, że połączenie tych dwóch firm mogłoby znacznie ograniczyć konkurencję na rynku oprogramowania do projektowania produktów, co mogłoby negatywnie wpłynąć na innowacje i koszty dla konsumentów.

Co ciekawe, Synthesia osiągnęła już 100 milionów dolarów rocznego powtarzalnego przychodu (ARR), co stanowi niemały sukces dla firmy działającej w branży AI. Mimo imponujących wyników startup wciąż nie jest jednak dochodowy i jak na razie skupia się bardziej na rozwoju niż na szybkim osiągnięciu zysku. Synthesia, wyceniana na 2,1 miliarda dolarów, konkuruje z takimi firmami jak Colossyan, DeepBrain AI, Invideo AI, Filmora i Veed.io. Na horyzoncie pojawił się również OpenAI z ich przełomowym modelem text-to-video o nazwie Sora.