Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Adyen otwiera swoje biuro w Polsce. Globalna platforma płatnicza o rocznym obrocie 239,6 mld euro wybrała na swoje polskie centrum Warszawę.

Adyen wchodzi na polski rynek… chociaż może to nie jest najlepsze określenie, bo , globalna platforma płatnicza o rocznym obrocie 239,6 mld euro, pośrednio już u nas działa, obsługując wiele różnych firm i szeroko używanych usług online. 

 

Wśród klientów Adyen w Polsce znajduje się m.in. Booksy, e-obuwie, Bolt oraz platforma wymiany walut Cinkciarz. Adyen zawarło również niedawno strategiczne partnerstwo z firmą BLIK. Decyzja o utworzeniu polskiego oddziału w Warszawie jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku e-commerce w Polsce.

 

„Rozwój obecności lokalnej w Warszawie jest bardzo ważnym krokiem w naszej strategii upraszczania i przyspieszania globalnych płatności w tej części Europy” – mówi Pieter van der Does, współzałożyciel i CEO Adyen. „Polska ma niezwykle dynamiczny rynek handlu i usług cyfrowych, o czym świadczy popularność platform i technologii, z którymi już współpracujemy i to, jak dobrze są one odbierane przez klientów” – mówi Pieter van der Does, współzałożyciel i prezes zarządu Adyen.

 

Adyen ma w Polsce naprawdę znanych i rozpoznawalnych klientów, m.in. kluczowe firmy polskiego e-commerce. Zaletą platformy Adyen jest m.in. pełna integracja z systemem partnera i brak przekierowania na zewnętrzny serwis.

 

„Stale poszerzamy zakres naszej działalności i wiemy, że transformacja procesów wewnętrznych nabiera coraz większego znaczenia, szczególnie w kontekście transakcji międzynarodowych. Aby sprawnie obsługiwać transgraniczne płatności kartami kredytowymi, e-obuwie wybrało Adyen jako jednego z naszych partnerów. Mamy dobrą konwersję kart zakupowych i świetne customer experience. W najbliższych tygodniach planujemy wdrożenie rozwiązań Adyen w kolejnych krajach” – mówi Mikołaj Wezdecki, Dyrektor E-commerce w eobuwie.pl SA.

 

„Doskonalenie doświadczenia klientów to jeden z naszych priorytetów działania. Stale rozwijamy oferowane usługi i staramy się odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów na całym świecie. Dzięki partnerstwu z Adyen, znacznie łatwiej jest nam zrozumieć charakter i potrzeby naszych klientów w zakresie rozwiązań płatniczych. Dzięki temu możemy budować wspólnie rozwiązania, które adresują najbardziej istotne potrzeby. Cieszymy się, że Adyen pomaga zarówno nam, jak i naszym klientom w optymalizacji, wygodzie i stabilności prowadzenia biznesu” – mówi Marcin Borowiecki, Dyrektor Generalny w Booksy.

 

„Korzystając z bogatych zasobów danych dostępnych na platformie płatniczej Adyen, firmy mogą realizować prawdziwe scenariusze Unified Commerce, a my widzimy w tym wielki potencjał na polskim rynku. Lokalne firmy z globalnymi ambicjami mogą teraz podążać śladami tytanów, takich jak eBay, McDonald’s, Zalando i Spotify, i w mgnieniu oka otwierać nowe rynki”, podsumowuje Jakub Czerwiński, wiceprezes ds. sprzedaży w Adyen CEE. „Cieszymy się, że możemy pomóc handlowcom w Polsce i regionie CEE w rozwoju, niezależnie od tego, czy będzie to miało charakter międzynarodowy, czy też będzie polegało na ekspansji w nowych kanałach sprzedaży”.

 

https://itreseller.pl/itrnewamazon-pay-nowa-metoda-platnosci-na-platformie-adyen-amazon-umozliwi-partnerom-i-klientom-adyen-dostep-do-znanego-szybkiego-i-co-najwazniejsze-bezpiecznego-sposobu-platnosci-online/