Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Affidea przechodzi na cyfrowe rozwiązania HR w chmurze Oracle Fusion Cloud.

Affidea jest wiodącym dostawcą zaawansowanej diagnostyki obrazowej, usług ambulatoryjnych i liderem w dziedzinie opieki nad chorymi na nowotwory w Europie, prowadzącym ponad 300 ośrodków w 15 krajach. Affidea zdecydowała się przejść na rozwiązania cyfrowe w obszarze HR, aby dać pracownikom i ekspertom medycznym więcej czasu na opiekę nad pacjentami, zwiększyć efektywność operacji i poprawić doświadczenia personelu.

W ramach migracji do nowego, cyfrowego modelu operacyjnego, Affidea wdrożyła pakiet usług Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM). Affidea zatrudnia ponad 9 tys. specjalistów o zróżnicowanym zakresie wiedzy klinicznej, którzy obsługują ponad 10 milionów pacjentów rocznie i zarządzają zestawem ponad 1400 maszyn diagnostycznych. Firma potrzebowała rozwiązania, które ujednoliciłoby systemy w różnych regionach geograficznych i liniach biznesowych, zapewniając wspólne źródło danych dla pracowników, kontrahentów i specjalistów firm partnerskich.

Wdrożenie globalnego systemu HCM stanowi ważną część szerszej strategii cyfrowej firmy, polegającej na unowocześnieniu i uproszczeniu systemów dzięki ustandaryzowanym i zautomatyzowanym procesom, co zapewni lepsze możliwości analityczne i wgląd w wyniki, przy jednoczesnej redukcji ręcznych zadań HR i pozytywnie wpłynie na zaangażowanie zespołu.

 

 

Szczegółowe informacje na temat umiejętności i kwalifikacji dają lepszy wgląd w stan specjalistycznej wiedzy pracowników w całej grupie oraz w rozwój usług tele-radiologii i tele-zdrowia. Umożliwia to również lepsze zarządzanie ciągłym kształceniem personelu poprzez dotarcie do właściwych grup zawodowych ze specjalistycznymi szkoleniami klinicznymi oraz wspiera wymianę wiedzy w zespołach.

Zapewniając lepsze możliwości analityczne i raportowe zespołom HR w 15 krajach, aplikacja Oracle oferuje zwiększoną wydajność operacji kadrowych oraz zarządzania danymi osobowymi i umożliwia automatyzację wielu obecnych, czasochłonnych procesów. Nowy system pozwala pracownikom Affidea na przeglądanie i aktualizację danych dotyczących zatrudnienia w czasie rzeczywistym, wykonywanie wielu działań samoobsługowych oraz przeprowadzanie ocen pracowniczych w łatwy i efektywny sposób. Dodatkowo rozwiązanie Oracle tworzy platformę do dalszej cyfryzacji i automatyzacji procesów kadrowych.

Wdrożenie globalnego systemu HCM prowadzą specjaliści Oracle Consulting. Projekt obejmuje takie kraje, jak Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Grecja, Węgry, Włochy, Litwa, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Hiszpania, Szwajcaria, Turcja oraz Irlandia.

 

Transformacja cyfrowa i ciągłe doskonalenie zarówno procesów medycznych jak i operacyjnych to kluczowe elementy strategii rozwoju firmy Affidea, której celem jest oferowanie najwyższej klasy standaryzowanych i efektywnych kosztowo usług medycznych oraz wyjątkowych doświadczeń pacjentów i lekarzy. Wzmacniamy naszą cyfryzację w całej Grupie w oparciu o kulturę innowacji poprzez wprowadzanie zaawansowanych technologicznie praktyk, które poprawiają nasz sposób pracy i pozwalają nam skupić się na działaniach tworzących wartość dodaną dla firmy. Wdrożenie globalnego rozwiązania HR jest kluczowym osiągnięciem naszej strategii cyfrowej, praktyk zarządzania opartych na danych i buduje silną podstawę dla dalszej automatyzacji i integracji z innymi systemami firmy – co pozwoli pozycjonować Affidea jako wiodącego dostawcę cyfrowych usług opieki zdrowotnej.” – dzieląc się swoimi doświadczeniami z projektu, omawia korzyści operacyjne i medyczne Justyna Tyborowska, wiceprezes i dyrektor personalny w Affidea.

 

Transformacja już doprowadziła do poprawy efektywności zespołów HR, polepszenia współpracy i lepszego podejmowania decyzji w oparciu o dane. Dzięki automatyzacji, projekt pozwala firmie Affidea osiągać dalsze korzyści, umożliwiając specjalistom skupienie się na tym, co najważniejsze – dostarczaniu pacjentom wyjątkowej opieki.

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!