„AI i Cybersecurity będą wyznaczały trendy w najbliższych latach” – podkreśliła Hanna Osetek-Pasquet podsumowując ALSO Channel Trends+ Visions 2023
Bezpieczeństwo oraz wpływ sztucznej inteligencji na biznes w branży ICT – najważniejsze trendy w 2023 roku wiodły prym w tematyce tegorocznego ALSO Channel Trends+Visions. Potwierdza to zresztą gospodyni wydarzenia, Hanna Osetek-Pasquet, Managing Director w ALSO Polska.
ALSO, jeden z największych dystrybutorów w Polsce, 13 września w Serocku, w Hotelu Warszawianka zorganizował wydarzenie ALSO Channel Trends+Visions 2023. Podobnie jak w latach ubiegłych wydarzenie to skupione było na zjawiskach i trendach, które odnajdujemy w kanale partnerskim. Głównymi partnerami wydarzenia były firmy Microsoft, Dell Technologies oraz Cisco. Nie były to partnerstwa jedynie symboliczne, a w pełni merytoryczne. Od przedstawicieli tych firm uczestnicy wydarzenia mogli uzyskać cenną wiedzę nt. najważniejszych trendów branżowych.
„W tym roku ALSO Channel Trends+Visions odbywa się pod hasłem „Leading the Way”, ponieważ skupialiśmy się na nowych technologiach, które, w naszym przekonaniu, będą wyznaczały trendy w najbliższych latach. W tym roku to dwa takie trendy: cybersecurity oraz artificial inteligence (AI)” – wyjaśnia Hanna Osetek-Pasquet, Managing Director w ALSO Polska.
Wydarzenie sporo miejsca poświęcało właśnie na omówienie tych dwóch trendów. ALSO skorzystało przy tym z pomocy swoich dostawców – uczestnicy mogli zobaczyć znakomite wystąpienia ekspertów z Microsoftu, Cisco oraz Dell Technologies. Uzupełnieniem programu były dwa panele dyskusyjne dotykające właśnie tematów AI i bezpieczeństwa cyfrowego.
Co więcej w bieżącym wywiadzie okładkowym mieliśmy okazję porozmawiać z przedstawicielami zarówno ALSO, jak i S4E o tym, jak wygląda współpraca wewnątrz takiej grupy, gdzie pojawiają się korzyści ze wspólnej pracy, o tym wszystkim dowiecie się z wywiadu z czołowymi przedstawicielami ALSO i S4E w Polsce. Hanna Osetek-Pasquet i Paweł Łasak (ALSO) oraz Magdalena Świątek (ALSO i S4E) i Arkadiusz Możdżeń (S4E) opowiadają o tym, jak wygląda biznes grupy ALSO w Polsce. Obie firmy mają swoją specyfikę, która ewoluuje wraz ze zmieniającym się rynkiem: