Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.

W Łodzi odbyła się 21. edycja Akademii Integracji, organizowanej przez AB S.A. Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszyło hasło: „Łączymy pomysły, budujemy relacje.” i, jak wskazywali organizatorzy, kluczowym elementem spotkania był networking. Inicjatywa skupiła w jednym miejscu resellerów, integratorów i czołowych dostawców technologii, tworząc przestrzeń do intensywnej wymiany doświadczeń i budowania przyszłych projektów.

Nowością w formule Akademii była przestrzeń Focus Space oraz aplikacja Meeting 15, dzięki którym uczestnicy mogli w szybki i wygodny sposób umawiać spotkania z partnerami i vendorami. Efekt? Ponad 300 zaplanowanych rozmów biznesowych w jeden dzień.

„Motywem przewodnim tegorocznej konferencji jest hasło: 'Łączymy pomysły, budujemy relacje.’. W tym roku bardzo duży nacisk położyliśmy na networking. Chcemy, by nasi partnerzy rozmawiali, wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem wspólnie zarówno z nami jako dystrybutorem jak i naszymi vendorami.” – mówiła podczas wydarzenia Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grupie AB.

 

 

Wydarzenie zgromadziło ponad 400 uczestników oraz 30 partnerów technologicznych. Tak imponująca frekwencja, zdaniem organizatorów, potwierdza potrzebę tworzenia przestrzeni dla bezpośrednich spotkań branżowych.

„To pokazuje jak stworzenie takiej przestrzeni jest ważne zarówno dla wendorów jak i dla resellerów i integratorów. Ponieważ w jednym czasie w ciągu jednego dnia mogą odbyć naprawdę kilkadziesiąt spotkań i mają wszystkich tutaj w jednym miejscu.” – dodała Patrycja Gawarecka.

 

Po raz pierwszy Akademii Integracji towarzyszyło także profesjonalne studio telewizyjne, zrealizowane wspólnie z naszą redakcją. Liderzy branży dzielili się w nim aktualnymi trendami, wyzwaniami oraz wizją rozwoju sektora IT w Polsce i na świecie. Organizatorzy już teraz zapraszają na przyszłoroczną edycję wydarzenia, zapowiadając dalsze rozwijanie formuły opartej na bezpośredniej wymianie doświadczeń i budowaniu relacji między uczestnikami.