Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB 2025: „Już niedługo ruszamy z nowym programem partnerskim Empower” – zapowiada Paweł Umiński, Targus

W tegorocznej edycji Akademii Integracji AB, która tradycyjnie już przyciąga czołowych graczy branży IT i AV, nie mogło zabraknąć ważnego aspektu: akcesoriów. W tym natomiast obszarze liderem jest Targus – firma, której liczne przejściówki, torby i plecaki na laptopy czy stacje dokujące, wielu naszych czytelników używa na co dzień. 

W tegorocznej edycji wydarzenia wrocławskiego dystrybutora wzięło udział ponad 400 uczestników i kilkudziesięciu wystawców, co stworzyło idealne warunki do prezentacji oferty, wymiany wiedzy oraz budowania relacji z partnerami z całej Polski. Wszyscy oni zebrali się w Łodzi, aby rozmawiać o rozwoju biznesu, technologii oraz współpracy. Firmę Targus – globalnego lidera w zakresie mobilnych akcesoriów i ergonomicznych rozwiązań dla użytkowników biznesowych – reprezentował na wydarzeniu Paweł Umiński, Country Manager Poland & Baltic States Targus.

Firma Targus pokazała podczas wydarzenia część ze swoich produktów, w tym dobrze znane plecaki i torby biznesowe, a także nowoczesne akcesoria, stacje dokujące oraz – cieszącą się dużym zainteresowaniem – najnowszą kamerę All-in-One do małych sal konferencyjnych.  Jak podkreślił Paweł Umiński, Akademia Integracji to nie tylko okazja do pokazania produktów, ale też miejsce prezentacji strategicznych planów firmy. Jednym z nich jest nowy program partnerski Empower:

„Już niedługo ruszamy z nowym programem partnerskim Empower i z tego miejsca już dziś chciałbym Was bardzo do tego programu zachęcić. Największymi zaletami naszego programu będzie przede wszystkim rejestracja projektów, benefity dodatkowe, które będziemy mogli przekazywać naszym partnerom, akcje marketingowe i dostęp do wszystkich dokumentacji naszych produktów.” – mówił Paweł Umiński, zapraszając uczestników do współpracy.

 

Tegoroczna, 21. edycja Akademii Integracji AB potwierdziła pozycję organizatora, Grupy AB, jako najważniejszego dystrybutora, o najszerszych kontaktach w Polsce. Sama Akademia, to natomiast ścisła czołówka wydarzeń dla branży IT, AV i nowych technologii w Polsce. Spotkanie zorganizowane w Łodzi przez firmę z Wrocławia zgromadziło kilkuset partnerów handlowych, resellerów, integratorów oraz przedstawicieli największych światowych marek technologicznych. Wydarzenie było nie tylko okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi, ale przede wszystkim platformą do rozmów o wspólnym biznesie, wymiany doświadczeń i budowania relacji.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.