Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB 2025: „Nasze produkty oferują nie tylko ogromną wydajność, ale i wysoką efektywność energetyczną” – wskazał Michał Stochmal, AMD

Setki gości, dziesiątki partnerów, resellerów i dostawców, a w centrum największy dystrybutor IT w Polsce. Kolejna Akademia Integracji AB za nami. Wśród gości nie mogło zabraknąć firmy, która dziś stanowi jeden z fundamentów komputeryzacji.

Akademia Integracji AB 2025 ponownie potwierdziła swoją pozycję jako jedno z kluczowych wydarzeń w dystrybucji IT, przyciągając najważniejszych graczy rynku, integratorów, resellerów oraz dostawców technologii z całej Polski. Tegoroczna edycja, odbywająca się w Łodzi, pod hasłem „Łączymy pomysły, budujemy relacje”, była nie tylko przestrzenią do prezentacji nowości produktowych, ale przede wszystkim platformą budowania partnerstw i wymiany wiedzy. Wśród firm, które w sposób szczególny zaznaczyły swoją obecność, znalazło się AMD – producent, który konsekwentnie rozwija ofertę produktową dla… każdego – od użytkownika domowego, po potężną serwerownię.

Podczas wydarzenia AMD prezentowało swoje flagowe linie produktów: serwerowe rozwiązania oparte na procesorach AMD EPYC oraz klientowskie układy AMD Ryzen PRO, zwracając uwagę na ich efektywność energetyczną, wydajność oraz gotowość do obsługi obciążeń związanych ze sztuczną inteligencją. Jak podkreślił Michał Stochmal, Commercial Business Development Executive w AMD, udział w Akademii Integracji to dla AMD coś więcej niż tylko prezentacja oferty:

„Akademia Integracji to wyjątkowe wydarzenie w naszym kalendarzu – doskonała okazja, by spotkać się z najważniejszymi partnerami, resellerami i integratorami z polskiego rynku i porozmawiać o wspólnym biznesie, jaki będziemy rozwijać w tym roku. Promujemy nasze rozwiązania AMD EPYC dla serwerów oraz AMD Ryzen PRO dla urządzeń klienckich – produkty, które od lat odpowiadają na wyzwania rynku, oferując nie tylko ogromną wydajność, ale i wysoką efektywność energetyczną. Nasze najnowsze układy są gotowe do pracy z obciążeniami AI – to kierunek, w którym konsekwentnie zmierzamy” – powiedział Michał Stochmal, AMD

 

 

Obecność AMD na Akademii Integracji 2025 pokazała, jak silnie firma angażuje się w rozwój polskiego rynku IT, szczególnie w segmencie centrów danych. Producent procesorów i układów graficznych nie ukrywa swoich ambicji, aby zyskać jeszcze większą część rynku. Współpraca z takim dystrybutorem jak AB, to z pewnością dobra recepta.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.