Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB 2025: „Spotkania takie jak to są dla nas niezwykle istotne (…) one budują przyszłość” – podkreślił Pawel Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego w HP Inc Poland

Akademia Integracji AB 2025 to jedno z tych wydarzeń, które w kalendarzu polskiej branży IT mają szczególne miejsce – nie tylko ze względu na skalę, ale i wyjątkową formułę, pozwalającą łączyć ekspozycję technologiczną z realnym dialogiem biznesowym. Wśród uczestników wydarzenia nie mogło zabraknąć firmy HP – jednego z czołowych producentów komputerów i urządzeń drukujących.

W tym roku wydarzenie, zorganizowane przez AB S.A. zawitało do Łodzi. Spotkanie zgromadziło setki partnerów i vendorów, stwarzając przestrzeń do wymiany doświadczeń, prezentacji innowacji oraz budowania długofalowych relacji. Jednym z kluczowych uczestników tegorocznej edycji była firma HP Inc Polska, która mocno zaakcentowała swoje zaangażowanie w rozwój kanału partnerskiego i zaprezentowała nowe portfolio rozwiązań, w tym komputery gotowe do pracy z AI, urządzenia drukujące oraz systemy audio-wideo.

Obecność HP na Akademii Integracji miała nie tylko wymiar prezentacyjny – była też okazją do bezpośrednich rozmów z partnerami w ramach indywidualnych spotkań. Jak podkreślał Paweł Miszkiewicz z HP Inc Polska:

„Formuła Akademii Integracji jest zawsze wyjątkowa – poza możliwością zaprezentowania naszej pełnej oferty, mamy też okazję do rozmów typowo biznesowych z partnerami. To zawsze działa i m.in. dlatego tak chętnie wracamy. W tym roku szczególnie mocno stawiamy na nasze najnowsze portfolio komputerów wspierających AI – największe tego typu portfolio na świecie. To nasz flagowy temat, ale oczywiście prezentujemy również nowe drukarki i rozwiązania AV. Ogromne podziękowania należą się firmie AB – naszemu największemu dystrybutorowi, który niedawno otrzymał nagrodę HP Dystrybutora Roku. Ich pełne zaangażowanie i oferta całego portfolio HP to fundament naszej współpracy. Kanał partnerski jest wpisany w DNA HP – ponad 90% naszego biznesu realizujemy przez partnerów. Dlatego spotkania takie jak to w Łodzi są dla nas niezwykle istotne – one budują przyszłość.” – powiedział Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego w HP Inc Polska.

Udział HP w wydarzeniu podkreślił strategiczne znaczenie partnerstw i potrzebę wspólnego reagowania na dynamicznie zmieniające się realia rynkowe – z naciskiem na transformację AI i hybrydowe modele pracy. HP, będące jednym z największych dostawców komputerów na świecie, jest kluczowym graczem w postępującym procesie wprowadzania AI „pod strzechy” – z udziałem dystrybutorów, takich jak AB, ma ku temu większe możliwości.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.