Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB 2025: „To jedno z największych wydarzeń dla partnerów z branży AV i IT w Polsce (…) wychodzimy z niego bogatsi o nowe inspiracje i relacje” – podsumowała wydarzenie Bogusława Kalawska, Samsung Electronics 

Akademia Integracji AB 2025 po raz kolejny potwierdziła swój status jako jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Wrocławski dystrybutor zaprosił swoich partnerów, vendorów i integratorów do Łodzi, a formuła wydarzenia pozostała niezmienna – dużo ważnych dyskusji, ale i spotkań biznesowych za zamkniętymi drzwiami.

Tegoroczna edycja zgromadziła setki partnerów biznesowych oraz przedstawicieli czołowych marek technologicznych, tworząc przestrzeń nie tylko do prezentacji najnowszych rozwiązań, ale przede wszystkim do bezpośrednich rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych relacji. Jednym z silnie reprezentowanych wystawców była firma Samsung, która zaprezentowała swoje flagowe produkty z obszaru Professional Display oraz rozwiązania pamięci masowej i urządzenia mobilne.

Udział Samsunga w Akademii Integracji miał charakter kompleksowy – od obecności w strefie wystawienniczej, przez udział w formule spotkań indywidualnych z partnerami, aż po aktywną prezentację nowości produktowych i technologicznych innowacji. Firma wykorzystała to wydarzenie, by nie tylko wzmocnić relacje z dotychczasowymi partnerami, lecz również dotrzeć do nowych odbiorców zainteresowanych technologiami wizualnymi w zastosowaniach biznesowych i przemysłowych. Jak podkreśliła Bogusława Kalawska z Samsung Electronics Polska:

„Akademia Integracji to jedno z największych wydarzeń dla partnerów z branży AV i IT w Polsce i tym bardziej dziękujemy, że mogliśmy być jego częścią. Na szczególną uwagę zasługuje formuła spotkań – partnerzy mogli wybrać dogodną godzinę, osobę i temat rozmowy. To bardzo efektywna forma kontaktu. Odwiedziło nas wielu naszych stałych partnerów, ale zauważyliśmy też powiew świeżości – nowych gości, zainteresowanych Professional Display. Dziękujemy organizatorom za profesjonalne przygotowanie eventu, mediom za rozgłos, a partnerom za podzielenie się swoimi pomysłami i wyzwaniami. Dzięki temu wydarzenie było naprawdę owocne, a my wychodzimy z niego bogatsi o nowe inspiracje i relacje.” – powiedziała Bogusława Kalawska, Channel Sales Manager w Samsung Electronics.

Dzięki otwartej formule wydarzenia oraz intensywnej wymianie doświadczeń, Samsung mógł nie tylko zaprezentować swoje najnowsze rozwiązania, ale także lepiej zrozumieć potrzeby rynku. Tego typu spotkania – łączące technologię z ludzkimi relacjami – pozostają fundamentem długofalowej strategii firmy, która niezmiennie stawia na innowacje, jakość i bliską współpracę z partnerami w całej Polsce.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.