Akademia Integracji AB: „AB ma bardzo duże grono swoich partnerów, dla których nasza oferta idealnie pasuje.” – powiedział Marcin Minkiewicz, Country B2B BDM w Motorola

20, jubileuszowa edycja Akademii Integracji AB okazała się kolejnym sukcesem wrocławskiego dystrybutora. W tym rekordowym wydarzeniu wzięła udział także marka, która w ostatnim roku zdobyła także kilka własnych, indywidualnych rekordów. 

20, jubileuszowa edycja Akademii Integracji AB już za nami. Wydarzenie odbyło się w dniach 18-19 kwietnia w podwarszawskim Serocku i okazało się być spotkaniem rekordowym pod względem liczby uczestników. Wśród firm, które wzięły udział w tegorocznej Akademii znalazła się m.in. Motorola. Dziś jako część grupy Lenovo, Motorola ma na koncie znakomity powrót do czołówki producentów smartfonów na rynku.

„AB jest dla nas najważniejszym partnerem (…) Najwięcej projektów dzisiaj robimy właśnie z pomocą AB. Jednocześnie oczywiście mamy świadomość, że AB ma bardzo duże grono swoich partnerów, dla których nasza oferta idealnie pasuje. Na Akademii Integracji AB Motorola przede wszystkim pokazuje najnowsze produkty rodziny Edge. Są to Edge 50 Ultra i Edge 50 Pro, najnowsze topowe smartfony Motoroli, które miały swoją premierę w tym tygodniu. Chcemy pokazać się jako dostawca, który jest w stanie zaoferować klientom biznesowym (…) szerokie portfolio urządzeń smartfonów z każdej półki cenowej i jakościowej oraz pakiety usług i rozwiązań dedykowanych dla biznesu, które Motorola od paru lat również mocno rozwija” – powiedział Marcin Minkiewicz, Country B2B Business Development Manager w Motorola.

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB